Dekret
BALANSERA TREFALDIGA FLAMMAN I MIG!
I namnet av den älskade Mäktiga Segrande Närvaron av Gud, Jag Är, i mig, och mitt eget älskade Heliga Kristus Själv, jag kallar på älskade Helios och Vesta och den Trefaldiga Flamman av Kärlek, Visdom och Kraft i hjärtat av den Stora Centrala Solen, på älskade El Morya, älskade Lord Lanto, älskade Paul av Venedig, älskade Mighty Victory, älskade Gudinnan av Frihet och de Sju Mäktiga Elohim, älskade Guru MA och Lanello, hela andeskaran av Det Stora Vita Brödraskapet och Världs Modern, elementarerna av liv - eld, luft, vatten och jord! Balansera, omvandla, expandera och intensifiera den Trefaldiga Flamman i mitt hjärta tills Jag Är manifesteras och inget av lägre mänskligt finns kvar.Ta fullständig dominans och kontroll över mina fyra lägre kroppar och uppres mig och alla levande genom Kraften av Tre gånger Tre intill den härliga uppståndelsen och uppstigningen i Ljuset! I Faderns, Moderns, Sonens och Helig Andes namn, jag uttalar detta dekret:
Balansera den trefaldiga flamman i mig! (3x)Älskade Jag Är!
Balansera den trefaldiga flamman i mig! (3x)Led mig nu!
Balansera den trefaldiga flamman i mig! (3x)Väx för varje timme! Balansera den trefaldiga flamman i mig! (3x)Kärlek, Visdom, Kraft!
Och i full tro accepterar jag medvetet detta manifesterat, manifesterat, manifesterat! (3x) här och nu med full kraft, evigt bestående, kraftfullt aktivt, ständigt växande och världsomspännande tills alla är helt uppstigna i ljuset och fria!
Älskade Jag Är! Älskade Jag Är! Älskade Jag Är!
Obs! Ge dekret fyra gånger med "genomströmma", "expandera" och "intensifiera" i stället för "balansera"den andra, tredje och fjärde gången.