Tro iFokus

Tro

Etikettallmänt
Läst 671 ggr
[Hukanson]
0

Tro på Portaler

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Andliga fenomen är inte så vanliga och brukar mest inträffa för dem som söker Det Andliga i tillvaron men ibland blir de mest fysiskt oförklarliga fenomen fångade med kameran och visade på YouTube. Denna video visar fenomen som skulle kunna bevisa existensen av portaler dvs bryggor mellan vår tredimensionella dimension och högre ljusdimensioner eller möjligen bryggor mellan två olika tredimensionella platser. Inget går ju egentligen att bevisa men man kan säga att det bevisar att det finns anledning Att Tro på existensen. Det finns alltså andevetenskapligt anledning att tro på existensen av två tillstånd som vi skulle kunna kalla MU och NASH och att det går att teleportera mellan dessa två världar även för oss jordemänniskor.

Liena
2

Om det inte är trickfoto kan det vara matrialiseringsfenomen…. Som när det flammar till ljus när en baby faller från ett fönster på femte våningen och babyn landar oskadd… (har hänt och varit i dagstidningar) Barnet sa till mamman: " Jag såg en ängel, som tog emot mig och bar mig." Liknande berättelser finns det mer än en av.  Det är inga portaler, det är materialisationer… om det inte är trickfoto, som det oftast är numera…. tyvärr, för äkta sådana här företeelser finns också.

[Hukanson]
0

Jesus talade om "slöjan" som skiljer vår tredimension från andevärlden och som andeväsen kan nedstiga genom och som säkerligen kan vara som en portal dvs fast förbindelse mellan två platser.

Liena
0

Mycket intressant… Jag tror att Bermudatrianglarnas mysterier handlar om detta.

Fast jag tror att det mesta på dessa fbfilmer är trick. De flesta frekvenser, som visas här, har senare erkänts av filmaren, vara fejkat, men det spelar ingen roll, om ett och annat är äkta. För då finns det i alla fall.

Och vad Jesus syftade på när det gällde "slöjan", kan jag inte svara på….

Choklad
1

Intressant. Det finns mycket mellan himmel och jord som vi inte har en susning om.

Jag kan berätta om min sko 😃 Jag bodde i hus då det hände. Jag städade och blev arg på något, så jag slängde min ena sko mot väggen, in i ett hörn, men skon försvann 😮 Vi letade och letade, men den hittades inte igen, inte ens då vi skulle flytta till annat boende, och hade rensat bort alla grejer. Den är och förblir borta. Man får hoppas att skon inte landade i någons huvud på andra sidan portalen. Eller vad det nu var som hände. 🤔😃👻

U R us

[Hukanson]
0

Jag antar att du var litet "andlig" även då, Choklad, för jag tror att sånt händer främst speciella öden i tillvaron…

Choklad
0

Det huset var fullt av andar och annat, det var både roligt, spännande och skrämmande ibland, att bo där. Det med skon har jag inte hittat någon förklaring till

U R us