Dragen mot Kali?
Hej! Jag undrar bara.. och hoppas jag får svar
denna gudinnan Kali som är i hinduismen.. Senaste veckan och sen jag fick höra om hinduismens gudar så har jag vart dragen mot Kali och just nu är jag ganska ganska dragen mot henne. Har försökt få information hur man kan komma nära henne och jobba med henne spirituellt som jag gör med Lucifer (inte Satan som jag dyrkar)
bli nära henne, a ni förstår.. Vet ni nog varför jag är så dragen mot henne och vet ni hur jag kan fixa detta?
I know the real truth.
Du har väldigt nyligen bekantat dig med den väldigt ålderstigna hinduismen och blivit fascinerad av speciellt svarta gudinnan Kali som har dödsriket nära. Antagligen projicerar du väldigt mycket av dig själv på vad du läser just nu, det blir ofta så i början innan man hunnit smälta allt och börja mer moget granska vad det egentligen är för något. Du säger att du jobbar spirituellt med Lucifer så varför ber du då inte om att få veta mer om Kali? Annars är det troligtvis mycket lätt att bara googla på nätet…. Vad är det du tror? Vad är det du vill tro?
Jag forskar mer ute på internet än att fråga Lucifer men om de är nått jag inte ser klarhet med då frågar ju jag han men jag vill däremot jobba med Kali också eftersom jag är så dragen mot henne av alla Gudar och Gudinnor som finns i hinduismen, vill inte bli hindu eller dyrka henne men vill ha en speciell kontakt med henne för jag har redan min Gud. Vet bara inte hur jag ska få kontakt med henne
I know the real truth.
Vad man vill och vad man tror är ju två olika saker. Jättebra att göra klart vad det är man vill. Ännu bättre är att göra klart vad det är man tror. Om man tror något alls? Förr i tiden var satan och djävulen begrepp för människor som mist sin tro på Jesus Kristus och börjat bryta hans kärlekslag på olika sätt. De började gå en väg av det vi kallar ondska utan att känna medkänsla med människor de orsakade smärta och lidande. De kunde inte förmå sig att be om förlåtelse och ångra det onda utan började acceptera att de tillhörde dödsriket. Nuförtiden har begreppen fått en litet annan innebörd. Vi förstår mer vad Jesus Kristus menade med den andra Döden och den brinnande sjön. Skaffa dig religionskunskap och bygg vidare på din förmåga att tro det som känns äkta för dig att tro på.
Nu är jag inte kristen utan djävulsdyrkare så exempel på Jesus är nog inget vidare för mig.
Ska börja läsa mer om hennes historia och skapa min egna ritual som kallar henne till mig så kanske det är en bra start
I know the real truth.