Övergången...
Det sägs att den nya tiden är här, vi är i uppstigningarnas tid. Mayakalendern säger oss det men även Bibeln talar om ändens tid. Vi kanske kan känna hur vi förändras, hur vi släpper på gamla minnen och blockeringar som inte längre fyller någon funktion. Vi lever allt mer äkta och sanna liv - vi vilar allt mer i tillit och harmoni. samtidigt som det även skakas ordentligt på andra ställen. Många faller ifrån och går vidare, naturen skakar med extremväder som följd, människor skadar människor. Mycket tyder på förändring och expansion.
Kanske har du reflekterat över det, kanske inte. Själv tycker jag att det är intressant att iaktta som fenomen, känna den egna förändringen och expansionen. Kanske har du liksom jag någon gång tänkt att "undra om jag är redo - om jag får följa med".
Är du intresserad och vill veta mer så kan du läsa här - en kanalisering Av Channie. Eller någon annan stans, det finns mycket att läsa. 😉Jag säger inte att det är sant…inte heller att det är falskt. Jag säger att jag tycker att det är intressant. 😎
Lite mer intressant läsning på samma tema… http://wakeup-world.com/2014/06/13/6-shifts-in-consciousness-we-are-all-experiencing-right-now/
Jag tror inte på att någon ände är nära. Den informationen jag läst och känner är rätt i mitt hjärta innehåller ingen ände för mänskligheten. Gud vill inte förstöra det han skapat, han blandar sig inte med vår fria vilja och låter oss välja vårt eget öde..vare sig det är att hjälpa jorden att läka eller att förstöra den helt.
ödet är i våra egna beslut och det finns en oändlig variation av hur vår framtid ska se ut.
Men alla ska följa sina hjärtan, så får vi se i den nära framtiden åt vilket håll vi är påväg. =)
Det tror inte jag heller, det man talar om är evolution, att det sker en förändring. Sedan finns det såklart vissa som säger att vi då kommer att "förflyttas", som i en av länkarna. För min del är det inte så noga faktiskt hur det bli och vad som händer - det är ju jag som skapar min verklighet och däri mitt mående och det är allt som är viktigt för mig. Att hitta vägen till "må bra".