Tro iFokus

Tro

Etikettallmänt
Läst 1385 ggr
[Kathja]1
2

Krama ett träd

Tänk ändå så finurlig skapelsen är! Krama ett träd och håll dig frisk.  "90 minuters promenad eller träningsrunda genom ett skogslandskap två gånger i veckan kan förbättra ditt immunförsvar med 46%?" 

Utnyttjar du naturens helande kraft? Själv bor jag ju i skogen så det är svårt att undvika…

Ghosthunter
1

Absolut. Jag brukar så ofta jag vill och hinner åka ut till skogen för att bara njuta av lugnet och tanka energi. Trädens starka aura är så helande och lugnande. Jag älskar skogen och vill gärna flytta dit🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Kathja]1
1

Visst är det något speciellt! Jag kramar helst tallar, vet inte varför. Annars gillar jag mest bokar och björkar - att sitta under en bok är magiskt. Men kramandet blir mest tallar, kanske för att det är mest kramvänliga - raka och utan en massa genar i vägen.

Ghosthunter
1

Inte ofta jag kramar träden….jag tycker jag får mycket kraft ändå. Men jag brukar gå och tala högt med träd och växter…..bara överösa dom med beröm och kärleksfulla ord….då får jag en otrolig skön helande och kärleksfull energi tillbaka. Prova det om du inte redan har gjort det!!🙂

Värmland"

[Kathja]1
1

Det gör jag ofta. Klappa mossa och gå runt med kottar i fickan är också mysigt. Jag älskar när det blir så varm att jag man gå barfota i naturen, gräva ner tårna i gräset eller mossan. Total harmoni.

Ghosthunter
1

Japp och bara älska moder jord och njuta av den härliga skogen!

Värmland"