God fortsättning!
God fortsättning på dig som har vägarna förbi här inne! Jag hoppas livet är gott mot dig och att du njuter av allt som är. Det gör i alla fall jag! Idag ska vi ha lite jul här hemma, igår (julafton) blev det inte mycket av den varan. Jag kom hem strax före klockan 14 efter att ha jobbat sedan i måndags morse, så jag vakande till liv lagom till Karl-Bertil Jonssons julafton (viktigast av allt!) - så då avnjöts det julmust och skinksmörgås. Fy bubblan vad det är gott med julskinkemacka! 🤤
Idag ska vi julmysa lite med min mamma, hennes fru, min man och hans två pojkar. Lagom med jul enligt mig.
Just nu sitter jag dock och avnjuter mitt julte i min nya temugg, den fick jag av bonussönerna, de vet vad jag uppskattar i livet. Det är kärlek det!
Ha det nu så fint. ❤️
Tack detsamma! Vi hade en mysig julafton jag, maken, sonen och min bror. Vi åt massor och öppnade julklappar och spelade spel. Idag skiner solen och jag känner alldeles bortskämd och nöjd med allt jag har. ❤️
God fortsättning på er.🙂 Idag är det en slappedag med mys.kallt så det förslår ute, men en eld i kaminen gör susen.