Tro iFokus

Tro

Etikettinspiration
Läst 1103 ggr
[Kathja]1
0

Nyttan med lime

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänk så mycket spännande det finns att prova! Här är en metod där man med hjälp av en lime gör sig av med "negativt karma", eller kanske mer rensar i sina blockeringar. 🤔

retep
1

Suggestion funkar lika bra med en apelsin eller en banan! Allt vibrerar av kvantum ljud. Suggestion är ett yttre sinnligt tillvägagångssätt. Transcendens och erfarande av Varande är att spontant och naturligt levandegöra alla kvaliteter av kvantum ljud och frigörandet av Karma!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
0

Alla saker har sin egen vibration så jag tror att det blir skillnad. Tyvärr själv att just det där lät bra skrivet. Men efter att ha kört mantrat både med och utan lime kan jag säga att det var STOR skillnad att använda lime också. 😆

retep
1

Tyvärr vaddå? Visst är det skillnad! Allt sinnligt är och förblir skilda upplevelser! Inget fel med det, det är så det är och så skall det vara!

[Kathja]1
0

Ha, ha, rättstavningen på mobilen levde vist sitt eget liv! 🤪 

Det jag skulle skriva var ungefär att "jag först tyckte att det lät väl bra" -  men att det funkade galant. 😃

Jag uppfattade det som att du ansåg att man kan "lura sig" till vad som helst, eller kanske mer att man kan få allt att fungera. Var det fel? 🤔

retep
1

Använder vi oss av meningen i "lura sig", så menar jag nog att vi alla är lurade i mening att vi i så stor utsträckning är invaggade i hur vi genom personligheten vi bär, lever blint genom vad vi känner, upplever och föreställer oss. Det är inte "fel" men säkert så att vi kan "få allt att fungera". Tänker att anledningen till att jag ser så på saken har att göra med att jag gärna utgår från en djupare medvetenhet och erfarenheter som ligger bortom.