Här är vi nu...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En underbar kanalisering med ett upplyftande budskap. ❤️
Oj, om jag fattade rätt så pratar hon bl.a om tecken, om att tolka drömmar och även se "vaken drömmarna" att det sammanstrålar - arbetar ihop.
Jag hade ju en period när jag tok drömde om rondeller…flera år sen, i och för sig, men ofta körde jag fel - låg i fel fil och var tvungen att backa.. i morse var det en bil som kört in helt fel och som höll på att backa sig ur. Dom var på väg upp på en 90väg i fel färdriktning. Spännande.. överlag alltså, inte bara min reflektion 🙂
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Absolut spännande! Det är bara att konstatera att "det är mycket nu" ~ mycket spännande att leva.
Gud är En men Gud har en massa barn och en del är stora och en del är små. En del har en massa egna barn och en del kan inte få egna barn. Underbart är att komma tillbaka till sin förmåga att vara ett Guds Barn eller ett Guds Barns Barn med krafter, styrkor och förmågor i den eviga kärlekens omfamning. De Gudar som deltog i antikens skapande av himmel och jord däribland Horus lever naturligtvis fortfarande och frågan uppstår om man bär vara försiktig med att åkalla de gamla gudarna eller om de alla tjänar Skaparen i kärlek och sanning?
Vad tror du själv?