Tro iFokus

Tro

Etikettinspiration
Läst 545 ggr
[Kathja]1
0

Supermånen den 10/8

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kanske är du, liksom jag, intresserad av både det ena och det andra i Guds underbara skapelse!? Hen har ju inte bara skapat oss människor utan hela Universum och hur man där bland solar, månad och planeter kan läsa av vad som händer oss människor tycker jag kan vara intressant.

Just för tillfället känner jag mig lite som att jag har "fastnat" och så var jag inne här och läste om supermånen som infaller i morgon och där stod det "BRIDGING THE GAP - The Sabian symbol for this month is "rock formations tower over a deep canyon." Venus has moved to the degree of "a violent storm in a canyon."  So we may feel like we are deeper into something than we realized and may now feel stuck or unsure of what to do." 🤪

Vi står just nu mitt i föränderliga tider, och fullmånen gör det lätt extra turbulent, den i sig står för förändring. "The Full Moon phase is highly alchemical - changing things from one state to another."

Vi tar oss lättare genom dessa tider som är om vi är i våra hjärtan eftersom transfomeringen som sker är från manlig energi till kvinnlig energi, eller från hjärnan till hjärtat. 

denna sidan är man också skriver om superfullmånen står mer om detta, det är även är jag hittade meditationen för att öppna hjärtat och

ollivoll
0

Coolt, ska bli häftigt att meditera ikväll och kanske sitter jag ute och mediterar denna gången.

Otroulig
0

JAMEN!!! Det var ju preciiiiiis vad jag behövde ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tack 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

Vilken tur att du tittade in här då Otroulig. ♡♡♡

Otroulig
0

Hmm läste lite och det var bra om man inte lät sig föras med av känslorna…så jag ska sluta böla😎 ta tillbaka min kraft!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

Låter som en bra plan. Jag slutade att tycka synd om mig för en stund sedan. Var ute och körde en vända och lyssnade på gamla godingar från 80-talet på HÖG volym. Finns inte mycket som sparkar igång mig som lite Guns and Roses tror jag. Hittade en bra spellista på Spotify som jag laddade ner, man är ju inte alltid online här ute i skogen. Och nu sitter jag hemma på trappan i solen. Lite kaffe och hundarna som sällskap. Ögonen föll på ett nummer av Må Bra när jag var i affären så den kom med hem. Tror att det är dags att ägna det yttre lite uppmärksamhet efter väldigt lång tid i mitt inte.

ollivoll
0

Satt ute igår och tittade upp mot månen och stängde av alla tankar. Svårt att säga hur jag känner mig idag. Ska sitta ikväll igen om det går och göra samma sak igen. Om inget annat så är det otroligt skönt att bara vara ute och känna den friska luften:)) och tyyyyyystnaden……

[Kathja]1
0

Härligt Ollut! Jag hittade den en fullmåne meditation som jag gillade efter att jag blev frustrerad på hundarna som störde mig. Den rensade rejält! Full Moon Meditation: http://youtu.be/XU7iTLnc5_o

ollivoll
0

Coolt:)) ska lyssna på den ikväll då samtidigt som jag mediterar mot månen igen. Får se om jag känner något extra som händer:)

[Kathja]1
0

Oj vad jag hade slirar på bokstäverna när jag skrev förra inlägget! Sorry :-(