Andliga lärare
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna man (Burt Harding) har en del intressant att säga… På tal om Mooji.
En med Mooji också.
Tack för tipset! Burt hade jag inte råkat på innan. 👍
Tack själv! Kanske lägger in flera videos i denna tråd om det är okej, sen då jag sett någon.🙂
Självklart! Lägg upp så mycket du vill, det är bara roligt (och bra) att det är fler som skapar trådar. ♡
Så bra!
Mooji - There is Only the Limitless Self
Burt Harding - How to shift consciousness
Se gärna video ovan om ni har en timme över! Diskuterar mer än gärna innehållet om någon vill!
Jag får inte upp någon video, men det kan ju vara för att jag sitter med mobilen. Ska kolla via datorn senare.
Okej, här fungerar det via datorn. Så det kanske är för att du har mobilen, jag vet inte.
Det är rätt självklart för mig med, men jag har mediterat ett bra tag och sett ganska många videos. Lite intressant dock hur han nämner att sjukdomar har försvunnit och det han nämnde om dödsdömda. Sedan kan man ju inte vara säker på att allt är sant, men jag tycker han är rätt trovärdig 🙂 Roligt att du såg videon!
Jag är ju "attraktionslagare" och det där är vad som är. Men visste är det säkert en del som höjer på ögonbrynet till allt eller iaf mycket av det där.
Ja, det är intressant!
Sedan det han sade om dimensioner var ju intressant, hur vi nu är i femte dimensionen idag och vi var i fjärde om jag minns rätt på 60-talet. Vet inte riktigt hur det fungerar dock.
Då är vi två! Jag har hört talas om det där innan, är inte alltid samma dimension (eller siffra på den) - men jag är inte speciellt intresserad. Det är ju som det är inbillar jag mig, oavsett om man vet det eller ej. :-)
Okej, upplysning tycker jag är rätt intressant och hur de gör skillnad i medvetandet när de är på jorden. Men jag kan inte så mycket om det, var lite därför det var intressant detta med dimensioner. Men det är ju som det är i vilket fall.🙂
I denna video nämner hon något som jag tror kallas expansion av medvetandet. Med mera.