Tro iFokus

Tro

Etikettinspiration
Läst 590 ggr
[Kathja]1
0

Energier högt och lågt

Kanske är du intresserad, kanske inte… Men jag har iaf för tillfället snöat in på energier och energihöjningar. Känns som att det är något jag ska lära mig och ta till mig. Spännande värre!

Väldigt många troende inom olika samfund talar om "endens tid", att stunden är kommen för Armageddon. Och jag tror att de har helt rätt, men kanske inte som många tänker sig med jordbävningar och översvämningar och en Jesus som börjar att knalla runt på jorden och peka med hela handen, men med energihöjningar som gör att vi når nya höjder inom en mängd områden som har sin grund i Gud och kärlek.

Hittade denna nyss och kände att jag skulle dela den med er…

6 Shifts In Consciousness We Are All Experiencing Right Now

Absolutely everything is a wave of energy and there are many new energies taking place on Earth. We’ve shifted consciousness, but we’re still using old reflections to create our reality. Abundance in all aspects of life is now much easier to achieve in the new vibration and a confidence in our abilities will soon magnify to great levels in the coming years. There will be some obstacles and challenges ahead, but know that the following shifts in our being are happening right now as all humans are born into spiritual wealth without practice.

Vibrating frequencies build a virtual construct that makes you think you are in a physical world, but you are not. - - -