Lite upp och lite ner...
Går livet för oss alla, och ibland även mycket upp och ner. Såg en så talande bild på FB om Guds plan för oss som fick mig att tänka på just detta med livets alla turer. Det är nog som så att de flesta av oss önskar harmoni i livet, men samtidigt går det att se att det är i samband med livets dalar och väghinder som vi utvecklas. Utan livets kontraster skulle vi inte komma vidare, vi hade inte fått uppleva det vi är här för att uppleva. Så allt är precis som det ska vara när livet svajar och man vill säga upp sig från sitt eget liv. Allt sker av kärlek. Det är som det är för det är som det behöver vara för att vi ska kunna erfara det vi är här för att erfara. Så omfamna känslan, oavsett vilken det råkar vara, se kärleken i den. Det är en gåva från Gud, en upplevelse du har bett om. ♡ ♡ ♡
Den var bra
Känner verkligen igen mig och har insett att jag vet ingenting om vad som är bäst för mig, så jag har släppt kontrollen och jobbar på att leva i stunden för den vet precis vad jag ska göra NU och sedan ger sig resten. Men däremot har jag de godast intentioner 
Det tror jag räcker gott och väl! Jag tror att de flesta av oss har lärt oss att vi ska tänka, analysera och väga för och nackdelar i allt och inget - när det egentligen handlar om att lyssna på sitt högsta jag och flyta med livet i kärlek. Vi är experter på att krångla till det!
Denna berättelse säger mycket om varför vi är här, vi har valt vårt liv med allt vad det innebär. 🤪
Ja precis!
Och jag har nog varit en av den största i att krångla till det och mitt liv har blivit såå mycket lättare med tiden…
Thank God 
#4 Jag kommer inte in i den länken?
Fixat! Hade gått lite för fort så jag hade missat en bokstav. ☺️
AjajaJAAA!! Känner igen😘. Härlig bild. Väldigt talande och når verkligen in i ❤️.
😃👍
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hahaha helt klockrent:))
Tillägg: vad snällt med en liten hjälpande bro över stupet i Guds plan;) hihihi så det var ju snällt
Så är det Olli, vi får alltid de redskapen som vi behöver för att klara livet.