Tro iFokus

Tro

Etikettoff-topic
Läst 695 ggr
[Kathja]1
0

Härlig fredag på er!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vill bara önska dig en underbar fredag! Helt nyss började solen skina här efter att ha varit dold bakom regn och moln hela veckan. Jag har även återvänt till livet efter att ha varit förkyl i över en vecka. Jag tror på att allt händer av en anledning, så även förkylningar, men det tog sin lilla tid för mig att inse vad jag skulle fatta för något. Så landade insikten mjukt i mitt inre i morse och nu känner jag hur orken börjar att återvända så på måndag får det bli jobb igen. Passar bra, för jag har ett pass mån-ons morgon och sedan är jag långledig i en vecka. Man ska inte förta sig! 😉

Slänger in en låt jag gillar skarpt  - det är en sådan kraft i den att jag ryser varje gång jag hör den. Guds frid åt dig och alla de dina. ❤️

"You've got the words to change a nation. But you're biting your tongue. You've spent a life time stuck in silence. Afraid you'll say something wrong. If no one ever hears it how we gonna learn your song? So come, on come on. Come on, come on. You've got a heart as loud as lions. So why let your voice be tamed? Baby we're a little different. There's no need to be ashamed. You've got the light to fight the shadows. So stop hiding it away. Come on, Come on - - - "