Kvantfysik
Jag sitter och läser en e-bok om kvantfysik och matrix - hur allt är uppbyggt och hur vi är en del i allt som är och att allt som är bara är det som det är när vi co-creatar. Med andra ord observerar eller deltar på något sätt. Där står bla:
"The observer is not apart from the observation. The experimenter is not apart from the experiment. The observer simultaneously plays a part in creating the reality he is observing. The Heisenberg Uncertainty Principle of consciousness states that no pure measurement is possible without creation.
Physicists who deal in quantum mechanics state: “You cannot (objectively) observe something without changing it in the process.”Without God, we cannot. Without us, God would not. We are all co-creators of reality with God. God moves only when there is intention or prayer. Faith is focus."
Det är lite klurigt att hänga med i svängarna ibland, men så intressant, att man med kvantfysik kan förklara Gud! ❤️
Med kvantfysiken kan auran förklaras enl vissa experter då celler kommunicerar med varann mha energi.
Vilken bok?
Det är en e-bok jag trillade över. 😃 Mind reality -The Universe is mental ❤️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lite mer på samma tema! 😃
Men herregud Kathja. Sista klippet var direkt riktat till mig! På så många sätt. Det hela känns faktiskt lite spooky. Jag är överväldigad och måste hämta mig lite. Tack!
Åh vad härligt att du gillade det! ♡