Tro iFokus

Tro

Etikettallmänt
Läst 449 ggr
[Kathja]1
1

Du är Gudomlig

Påminn dig dagligen om att du är en del av ETT, inse att det innebär att du är ALLT, u är Gudomlig. Du har inga andra begränsningar annat än de ditt mänskliga jag skapar. Omfamna känslan av att vara. Se din storhet och livets potential. Det blir precis det du gör det till och du kan göra det till allt, just därför att du redan är allt. Det är stort! Hur känns det?

retep
1

Gud, min kärlek Ditt strålande ljus Ljuset från din nåd lyser upp mig Kärleken av din existens fyller mitt hjärta Din nåd vibrerar runt mig Min Herre Min Kärlek Gud I dig vilar jag I dig bor jag I dig är Jag Min Gud Du är hela min varelse Du är själva själen i min varelse I dig vistas alla varelser Du vistas i alla varelser Du är varelsen i allt Min Herre Min Kärlek Min Gud Du är En. Du är En förutan en sekund. I skapelsen Du är En. Du, En Visar dig som många I ett frö Visar dig som många löv, grenar, frukt Och i hela trädets prakt Min Herre Du är Ett Den som blir till många. Förenad är Din Natur. Mångfald är Din glans. Du är strålande Du är Strålglansen av det utstrålande Glansen av det glänsande. Du är, Min Herre Själva livet i allt. Du är i allting. Allt genomträngande är Du. Min Herre Min Gud Du är allting. Här, där och överallt Är Din rika glans. Min Herre Din härlighet är full Din nåd är full Du ärr full. Till fullheten i mitt liv är du full Jag är templet för ditt ljus Världen är boningen för din nåd Jag är vägen till dig, Min Gud Du är målet i mig. Fritt översatt från Maharishis bok love and God

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn