Tro iFokus

Tro

Etikettandliga-artiklar-religionstexter
Läst 1064 ggr
[Kathja]1
0

Vardagsklotter...

Jag får väl skriva lite för mig själv tills killarna säger att det är okej att bli offentlig… 🤪

Idag har jag haft en riktig JOBB-dag, jag jobbar på ett behandlingshem för män med missbruksproblematik, kriminalitet och oftast även någon form av neuropsykiatrisktfunktionshinder. Ett minst sagt spännande och omväxlande arbete, ett jobb som sällan går att planera så det är tur att jag är så grym på att höfta. 😎

Idag hade vi gudstjänst, tanken är god men det är synd att det dyker upp en präst av den "gamla stammen"  -en äldre herre med ytterrock och keps. Väldigt rar, men jag tror aldrig att våra pojkar har varit så tysta och timida. Det var nog nyttigt för dem, men det blev inte direkt någon dialog kring tro, Andlighet, Gud - eller det som var temat för dagen  - Mirakel.

Kul! Nu fick jag upplägg till en ny tråd  - MIRAKEL-tråden. 😃

[rore]
0

God morgon Kathja!

Grattis till ny öppnandet av denna sait🍸🌺 Intressant och spännande att läsa i trådarna. det väcker verkligen mycket tankar och igenkännande.

Det bara sjuder av ordlösa känslor i kroppen på mig.❤️

SHIAWASE
0

Hoppar in och säger god morgon,,, mina hjärtan och smileysar verkar strejka idag,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
0

Välkommen hit rore. 🤗

Nu är jag iaf hemma efter mina jobb-dygn, alltid lika skönt att komma hem och landa Hemma och i mig själv, varva ner och bara vara. Grått och blött ute, så idag är en dag som lämpad för att göra just inget speciellt.

Otroulig
2

NU fattar jag vad du menade med att du skrivit så fingrarna glöder 😃 jösses vad med trådar!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

Det var lixom ett krav för att få starta. 😃

szirius
0

OMG vilket jobb Kathja!👍 Jag kommer ju få vara uppe hela natten om jag ska ta mig igenom alla trådar😛

[Kathja]1
0

Hi hi, man måste inte läsa allt på en gång, tanken är att de bli kvar här ett tag. 😉

[Kathja]1
0

God förmiddag världen! Och alla besökare. 😉 Idag har jag en riktig söndag, inget på schemat annat än att njuta av livet och ta det lugnt. Får ju ladda lite innan det är dags att gå på sista jobb-passet innan min långledighet. 😃

Denna sköna söndag började jag med att ta en sväng i regnet med hundarna så de fick kissa av sig och sedan blev det en stund av meditation. Det är absolut den bästa starten enligt mig! Lugnt och skönt, en stund för mig själv och mitt inre och gott om tid att snacka med Gud.

Hade lite tvivel som jag fick benat ut, det är en sådan trygghet att få svar på diverse tvivel och spörsmål. Men nu är det dags för den mänskliga delen i livet  - frukost med man och bonusson. 🤗