Annons:
Etikettfader-gud
Läst 1495 ggr
[Hukanson]
2019-03-15 02:11

Den Femte Eran

Fader Gud via Sion, 3 mars 2019

Per Staffan 13 mars 2019

Father/Mother God (kanaliserade meddelanden)

Slutet på 5:e eran

Ett budskap från Fadern kanaliserat av Sion – Mexiko

Eonerna av tid har förkortats på denna vackra planet Jorden, mina barn har utfört alla sina uppdrag och vi är mycket stolta över er alla.

Energin som når er idag för att sopa ren denna magnifika blå planet är strålarna av hopp och kärlek som Modern och jag skickar med mycket kärlek till er alla.

Tiden har kommit, gör er redo!

Äntligen kommer denna jord att se det ljus som stulits och dess ljusstyrka kommer att expandera genom alla Universum och galaxer och varje varelse kommer att se Moder/Fader Guds härlighet manifesteras med allt sitt ljus och sin kraft över denna lilla galax och denna vackra planet full av stora ljusvarelser som med mycket kärlek, uppoffring och hängivenhet har åstadkommit nederlag för det mörker som drabbat dem.

Mina barn, Jag är er Fader, som ni kallar Gud och jag önskar med hela mitt hjärta tacka för att ni håller ert löfte i kärlek till mig, att ni skulle hjälpa mig att rädda era små bröder och systrar och föra dem hem.

Mitt hjärta flödar över med glädje när jag ser att alla Kristus är vakna och redo för den sista fasen av detta ärofulla uppdrag. Våra hjärtan sjunger i glädje över att se hur varje gudomlig gnista är upplyst på denna planet och hur ert magnifika ljus lyser i varje mörkt hörn där ondskan hade fångat själarna, och för dem tillbaka till mig.

Jag är det jag är och ingenting eller någon kan stänga av det här ljuset av kärlek, frid och lycka som nu omger den här planeten som helas från sin kärna och snart igen blir det magnifika paradis som jag skapade.

De händelser som håller på att utvecklas kommer att förändra livet som ni känner det idag, var och en av dessa händelser är avsedda att göra gott även i sitt skenbara kaos. De är välsignelser som kommer att förändra ert perspektiv på vad och vilka ni är.

Alla era stora bröder är här hos mig, och Modern väntar bara på det heliga ögonblicket när himmelens draperier kommer att vara öppna och sanningen uppenbaras för världen som den är och då kommer ingenting att vara detsamma för er och inte heller för oss.

Det här ögonblicket kommer för alltid och för evigt att markera en förändring inte bara för denna älskade planet utan i alla mina barns medvetenhet överallt i Universum och det kommer att vara underbart. Den nya tiden har kommit och med den freden, ljuset och den sanna och ovillkorliga kärleken.

Mina barn, det är viktigt att vara alerta och vakna för att kunna leva igenom alla de händelser som skall komma från och med denna månad och det kommer att påbörja den mest underbara förvandling som någonsin setts av alla mina barn här.

Eftersom ni kommer att stiga upp i era levande kroppar tillsammans med er älskade Gaia och båda era omvandlingar kommer att bli en stor show av ljus, kärlek och liv som jag har gett tillsammans med min älskade, den stora Modern, för hela universums omvandling.

Vi är här tillsammans med er för att hjälpa er och stödja er med vårt kärleksljus för den mest spektakulära förändringen som någonsin setts. Den här sista omvandlingstiden kan vara svår, men jag vet att var och en av er kom med alla gåvor och förberedelser i era hjärtan för det här livsögonblicket som ni alla kommer att leva. Lita på er själva, det är detsamma som att ha förtroende för mig och oss alla, kom ihåg att vi är en i evighet.

Tiden är nu, tiden har kommit, ögonblicket har kommit, era-klockan kommer snart att stoppa och kommer att markera ondskans slut på denna jord och ankomsten av den nya eran av ljus, överflöd, fred, glädje, lycka, liv, kärlek, kunskap, sanning och lugn som ni så mycket önskar.

Mina vackra barn, vi älskar var och en av er oerhört mycket och vi vet att ni kommer att genomföra det hela med excellens. Hjälp era bröder och systrar som fortfarande sover i matrisens illusion och liksom med de unga fåren, led dem med kärlek, tålamod och omsorg till den ljusväg som öppnas med portalen den 21 mars 2019, där de som vill göra så och är redo kommer att kunna korsa över och förena sig med oss i ljus och kärlek, fyll era koger med fred, kraft och gåvor för att återvända för att tjäna mänskligheten, som kanske behöver mer tid för att vakna.

Men till er alla som känner min röst kalla, lyssna högt och klart TIDEN ÄR ÖVER !!!

Jag avslutar härmed den här eran, den femte eran kommer till sitt slut, en ny jord och en ny himmel föds för alla mina älskade barn. Detta samtal är mycket viktigt eftersom det är idag och det är för er mina älskade.

¿Är du redo att komma till mig?

Jag är redo med öppna armar att krama dig och tack för all din service att älska. Vila i mina armar, mitt barn! Jag älskar dig, tackar och hedra dig för allt du har gjort och så frågar jag dig …

¿Är du redo att komma tillbaka till planeten för att hjälpa till att vägleda alla de övriga hem?

Ta min hand och tillsammans kommer vi att komma tillbaka ner igen för att vara ljuset på andras väg som kommer att komma till dig på jakt efter svar och vägledning.

Och du, mitt barn, kommer att visa dem det: ”Jag är vägen, sanningen, livet och ingen kommer till Fadern, utom genom sitt jag

Det är nyckeln som alltid funnits inom dig och det är färdplanen för att återvända hem!

Jag är med dig här och nu

Jag älskar dig

FADERN

Meddelandet kanaliserat av Sion – Seger till ljuset !!!

Mexiko, 3 mars 2019

Källa: www.sananda.website

Meddelandena publicerade på www.sananda.website kan fritt skickas av andra Ljusarbetare med korrekt angivande av kanalen och översättaren samt webbplatsens källa.

Översättning: Lars-Eric    st-germain.se

Annons:
[Hukanson]
2019-03-15 02:44
#1

Rådet, 13 mars 2019

Via Ron Head

Vi har fått en förfrågan om ett uttalande från Skaparens energi under en session av djup hypnos av vår kanal, under ledning av Suzanne Spooner. Ha i åtanke när ni läser det här, att även om frågan är specifik, involverar den mänsklighetens utvecklig till dess nästa upprepning, och därför kan svaret lika gärna gälla för många av era nuvarande förhållanden.

”I det förra samtalet talade Skaparen om hur ovärdigt många människor behandlar sina relationer med andra. Ibland har det varit en lärorik erfarenhet och andra gånger för att lära ut en läxa. Skaparen slutade med att säga att det här inte är något som vi kommer att uppleva så mycket längre till. Kan Rådet förklara lite mer om det?”

Än en gång drar vi er uppmärksamhet till skillnaderna mellan er sekventiella uppfattning om ”mycket längre” – vilket innebär några dagar, veckor, månader etc. – och vår uppfattning, som skulle sätta det i ett perspektiv av ett antal förändringar i förhållande till evigheten av ert ”förflutna” och ”framtiden.” Vi kunde ha sagt att ni har relativt få nödvändiga förändringar att gå igenom innan ni märker omfattande och betydande förändringar hos er själva och därmed er omgivning.

Många saker som ni för närvarande ser som undervisning, som inlärning, som läggs på er, eller som ni har lagt på er själva, många saker som ni ”uthärdar,” kommer att ses på nya sätt av er och kommer att bli njutbara och önskvärda. Det här är, naturligtvis, svårt för er att acceptera. Men var snälla och förstå att hela konceptet av er själva och ert syfte håller på att genomgå en förändring som ni helt enkelt inte har verktyg för att kunna föreställa er.

Om ni skulle gå igenom alla de uttalanden som vi har gjort, genom den här och andra kanaler, och helt enkelt acceptera dem som fakta, då kanske ni skulle börja förstå. Vi har talat om för er många gånger och på många sätt, vilka ni är och vad ni kommer att förstå om er själva när ni accepterar det, men ni kan fortfarande inte acceptera det. Ni bär på en hel del bagage som ni har accepterat som sant. Ni börjar att ifrågasätta dessa ”sanningar,” och förkastar de som ni finner har varit vilseledande, skräckinjagande eller avsedda att kontrollera, när ni kommer närmare er nästa stora förståelse av er själva.

Ni blir visade i era drömmar om natten, i era meditationer och även i förändringarna omkring er, vad som är möjligt. Om ni inte ser det kanske ni inte letar efter det ännu, eller så kanske ni inte accepterar det. Ingenting kommer att verka ”verkligt” för er som ni anser omöjligt. Men verkligheten vid denna tid är att ni antingen visar vad som är möjligt, eller att ni i allt högre grad blir satta i positioner för att observera vad som är möjligt.

När ni kommer på er själva med att tänka: ”Jag kan inte, jag får inte” fråga då er själva. ”Varför kan jag inte?” ”Varför får jag inte?” ”Vem säger det?” ”Varför säger de så?” ”Accepterar jag det, och om jag gör det, varför gör jag det?”

När ni frågar dessa saker, när ni fattar dessa medvetna beslut, vilka era beslut än är, kommer ni att ha tagit tillbaka er egen personliga makt. Det här är en mycket upplysande upplevelse, som ni kommer att se.

Ni känner alla till idén med att flytta till en högre klass i skolan. Det som händer nu är att ni har gjort tillräckligt av det, och närmar er nu tiden för att ”ta examen” och flytta till en högre institution. Universitetet kan fortfarande vara en bit bort, men ni har lämnat grundskolan.

Tack för din fråga.

Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se

[Hukanson]
2019-03-15 10:14
#2

Sanat Kumara via Kerstin Sisilla 11 mars 2019

Jag är Sanat Kumara. Systrar och bröder, vackra ljusskimrande varelser. Njut av stunden, njut av händelsen, känn in det som händer i ert hjärta. Det är stort det som sker. Er vackra blå planet går en strålande framtid till mötes. Hon kommer att återställas till sitt ursprung och er kärlek hjälper henne. Ni människor har varit delaktiga i er egen skapelse och då fått Moder Jords fulla stöd och hjälp. Nu är det er tur att hjälpa. Nu lyfter ni genom ert ljus upp Gaia till högre sfärer. Det går ljuspelare från er ner i jordens inre. Dessa pelare fortsätter vidare upp i Universum. Ni människor knyter ihop Gaia med ALLT SOM FINNS. Separationen från Universum är avslutad. Läxorna är lärda, kunskapen är uppnådd och därmed målet för er mödosamma väg.

Andas in kärleken från oss alla väntande. Vi finns strax bredvid er. Ni kan alla prata med oss, känna närvaron, gemenskapen och kärleken genom era hjärtan. Var i stunden, var i nuet, vila och NJUT. Våga känna glädjen och euforin. Det är verkligen över nu! Det tunga och tröga är historia. Låt sången, glädjen, leken och dansen ta över och FIRA mina kära vänner. Fira ljusets återkomst, inte bara för året utan för EVIGT. Genom ert ljus och er kärlek sprider ni ljuset vidare. Ni behöver inte prata, inte göra något. Bara genom att ni vandrar på jorden sprids kärlekens budskap vidare. ”Kärleken har vingar” heter det så sant.

All min kärlek. Sanat Kumara

Upp till toppen
Annons: