Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1487 ggr
Emmasofiiiiiiiia
2017-11-29 23:42

Önskningar

Hej, jag undrar om någon vet ett sätt att få önskningar att slå in eller öka chansen att det slår in. Det finns ju tillexempel att om man ser 11.11 eller 00.00 får man önska men jag undrar mer om det finns någon "ritual" man kan göra. Hoppas ni förstår vad jag menar, tacksam för svar.

Annons:
[rore]
2017-11-30 11:39
#1

Hej Emmasofiiiiia.

Har inget svar att ge dig så här på rak arm och kort fattat. Därför länkar jag till LoA. Kanske du finner ditt svar där. Finns mycket att läsa om du vill.

https://lawofattraction.ifokus.se/

[Hukanson]
2017-12-04 21:12
#2

Enligt beprövad erfarenhet av tro behöver man en stark önskan om något som man är övertygad om att änglarna skulle vilja hjälpa till med att förverkliga om man bara bad dem om det. Man kan "forska" fram vilken ängel som är lämpligast att be till genom att googla eller köpa en bok. Naturligtvis går det lika bra att be till Gud eller Jesus Kristus. Och Gud har också många namn. Det kallas för attraktion att samla på sig saker som påminner om det man vill ha innan man fått det för det är lättare att få det man nästan har. Det kallas även för positiv visualisering.

Upp till toppen
Annons: