Annons:
Etikettashtar
Läst 1415 ggr
[Hukanson]
2017-03-03 08:43

Ashtar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ashtar - vem eller vad är det?

En sökning på svenska wikipedia ger inte annat än att Ashtar är ett eller flera berg i mellanöstern.  Men på engelska wikipedia skrivs om Ashtar som en utomjordisk varelse eller grupp av varelser som många personer säger sig hava kanaliserat.  George van Tassel var den förste att ta emot budskap år 1952 och sedan dess har det växt fram en Ashtar-rörelse som studeras av akademiker som en UFO-religion.

Om Ashtar skulle vara en gudom av något slag har han troligen inte uppstått ur tomma intet just nu utan skulle möjligen kunna relateras till den semitiske guden Attar som moabiterna kallade just Ashtar. Gudomen relateras till Venus och Morgonstjärnan och manifesterade sig i naturkrafter.

I dagens kanaliserade budskap beskrivs inte gudarna som mystiska naturväsen utan som utomjordiska intelligenser kapabla att skapa både andligt och jordiskt materiellt. 

Ashtar-rörelsen har gått från att vara en van Tassel centrerad åkallan av Ashtar till att bli en decntraliserad Ashtar kultur med många kanaliseringsgrupper runt om i världen. Det har också sagts att van Tassel var KONTAKTEN som påbörjade en ny intensifierad utveckling av mänsklighetens status i vår galax.

Engelska wikipedia beskriver utvecklingen av Ashtar-Command-rörelsen de senaste fyrtio åren som den ledande kraften bakom hela mänsklighetens utveckling av ufo och newage fenomenet. Det är väl använd tid att läsa igenom det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ashtar_(extraterrestrial_being)

Ashtar kanaliseringar fortsätter att komma och sägs vara kompletterande till Jesus Sanandas ledande undervisning. För de som kan tro på en Himmelsk Konungs många problem och arbetsuppgifter med att regera en mänsklighet i både himmel och på jord är det naturligt att acceptera en ansvars och arbetsfördelning med många inblandade inklusive änglaskarorna.

http://www.st-germain.se/category/ashtar/

Annons:
[Hukanson]
2017-03-03 08:48
#1

Ashtar via Susan Leland

10 januari 2017

Ashtar On The Road Telekonferens

Hälsningar, Älskade Familj. Om ni inte var med när President Obama talade kan jag nu berätta för er att medvetandet hos alla som lyssnade, såg på eller på annat sätt tog in vad han sade, steg exponentiellt!

Låt oss hålla det Högt, för det som hände var att det nådde ut över hela Världen och bortom – denna energetiska upplyftning, detta vässande av medvetandet – för det finns ett erkännande av det Ljus som han är och av Ljuset – Varelserna av Ljus – som färdas med honom. Och ni kan vara säkra på att Ljuset INTE kommer att slockna, eller ens försvagas!!!

Det spelar ingen roll om hans titel är President eller Ex-President, han är en Stor Ledare. Och om ni inte insett det tidigare fick ni nu en möjlighet att göra det. Jag ber er söka hans tal och skicka referensen – eller länken* – till alla ni har på er maillista, på Facebook, överallt. Sprid det runt Världen ytterligare, utöver den stund han stod inför människorna och talade från sitt Hjärta, för han talade Sanning!

Och ja, vi var alla där, och ja, vi intensifierade – förstärkte avsiktligt – den energin, så att den skulle nå ut ännu starkare, kraftfullare och mer kärleksfullt till Hjärtan, sinnen och medvetanden hos alla. Men han är inte slut! Han har precis bara börjat. Han är en Galaktisk personlighet, hur ni än vill se honom. Han vet att, ja, det har gjorts många, många goda prestationer, många av dem okända på grund av kontrollen över media. Och flera saker han nämnde i sitt tal har resten av sin historia i det fördolda.

Vi säger att, ja, från allra första början av sin ämbetstid blev han välkomnad av den avgående President Bush, men det var Bush far som tog med honom till ett rum och läxade upp honom och kallade honom för en massa saker och hotade honom, hans familj, hans nära och kära, och satte tonen. Så han har gjort ett remarkabelt och magnifikt arbete med att framföra Kärlek och Sanning, trots att han varit under kontroll av de som vill styra allting, de som jag kallar ”mörka hattar”. Ändå har han, med Nåd och Kärlek till hela mänskligheten och alla Moder Gaias Kungariken, lyckats hålla gnistan och flamman av Kärlek brinnande, ännu ljusare, och detta kommer att fortsätta!!!

Ingen på denna Planet behöver vara rädd eller ängslig för det som nu kommer att utvecklas. Jag har sagt detta förut, och jag står här med Mentorerna och alla som kommer från Sfärerna av Ljus och kan försäkra er, att VI HAR ALLT VÄL UNDER KONTROLL!!! Dominobrickorna faller precis så som de behöver falla för att ge maximal förmån till er och allt på Planeten Jorden – under, på och ovanför, och därifrån, ut genom Solsystemet och er Galax och Universum bortom det!

Planeten Jorden är mitt uppe i förändringar – så många att även om ni bara tänker på en så finner ni att allt är i en viss ordning, också de stunder som verkar vara kaotiska eller till och med våldsamma – det finns en orsak. Och vilken är den orsaken, med ett ord? Den kallas Sanning! Och den stora verkligheten av Sanning som visar sig på alla områden i era liv är ”GÖR NÅGONTING ÅT DET!!!

Vi är här för att gå tillsammans med er. Vi kan inte bära er in i den Gyllene Åldern. Vi kan assistera och hjälpa och stötta er på oändliga sätt, men det är ett samarbete. Och vi är så tacksamma för att ni stiger fram frivilligt, så att säga, att vara här i denna tid, att deltaga i det heligaste av partnerskap! Så höj era röster på det bästa sätt ni kan.

Trots några försök att stänga ner Friheten att tala på internet så kommer det inte att ske!!! Använd det! Tala ut! Och om ni kan göra mer – gör det! Var skapare. Ta kommandot. Kom samman i gemenskap och fundera ut vad som är grundläggande, vad som är viktigast. Vi säger, det är viktigast att få Fred – den Fred som är laddad med Kärlek, tro inget annat! Vi talar inte om en fred som ger er vad ni vill ha på någon annans bekostnad runt Världen. Vi talar om den ”Fred Som Går Bortom All Förståelse”, som är FÖR ALLA , med en jämlikhet i den, för den är helt och hållet baserad på Kärlek och allt som Kärleken skapar! Mänsklighetens gemenskap måste komma till den Enheten av förståelse. Dess drivmedel är Kärlek, dess energi är Kärlek. Denna typ av Fred kan inte existera där det inte finns Ovillkorlig Kärlek och en vilja att komma samman!!!

Så vi lämnar det till er, Kära Bröder och Systrar, Ashtar Ledare, Fredsambassadörer, Healing-ambassadörer, Ambassadörer och Lärare, och alla Ni Gudomliga som är så uppskattade för att ni har Modet, Visionen och, framförallt, Kärleken i de mänskliga kroppar ni ockuperar. Kom ihåg att vi alltid är med er! Och sträck er efter oss med era idéer och visioner. Vi är här för att stötta er; vi är här för att lyfta er; och mest av allt, vi är här för att älska er! Tillsammans är Fred inte bara möjligt, den är absolut obligatorisk och det är i den riktningen Planet Jorden rör sig och kommer att nå!!! På det har ni mitt ord – och så är det. Salut!

*Link to President Obama’s Farewell Address:

https://www.whitehouse.gov/farewell

http://www.ashtarontheroad.com/ashtar-moving-to-peace-together.html

Transcription by Marta.

Given through Susan Leland, January 10, 2017. www.AshtarontheRoad.com

© Ashtar On The Road Publications 2004-2017. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted

Översättning: Markku Pärssinen – www.st-germain.se

[Hukanson]
2017-03-03 08:49
#2

Ashtar via Susan Leland, 24:e januari, 2017

Ashtar: ”Stanna Högt i Era Hjärtan och Lys upp Vägen!!!”

Ashtar On The Road telefonkonferens – 24:e januari 2017

”Hälsningar, älskade familj! Vi är här i sådana massor att det är helt otroligt – och ändå är det trovärdigt eftersom det är VERKLIGT – ett komplement till det ni har framkallat här på Planeten Jorden, nedan, på och ovanför. Och jag ska säga det här – Kärlek är inte bara svaret, kärleken är det som definierar den riktning, som planeten rör sig i, redan nu!!

”Och ja, det förekommer fortfarande en hel del aktivitet, eftersom det finns de som helt enkelt är så programmerade – så djupt programmerade – att de inte kommer att bli övertygade om att de inte längre har möjlighet, eller kan använda sig av den självpåtagna auktoriteten, för att styra över Planeten. Det har visat sig gång på gång, inte bara för de av er som är vakna och ser – utan också för de som finns ibland dem – att de har mycket meningsskiljaktigheter sinsemellan. De har visat att de verkligen inte har något mer att erbjuda, annat än mer till sig själva. Girighet är en del av deras programmering. Och de vet helt enkelt inte hur de ska komma ur sin rädslobaserade verklighet. Men ni vet det!!Vi vet!!! Och jag är glad att kunna rapportera att deras – låt oss kalla det ”skräckvälde”, det är ett lämpligt namn, eller hur – deras skräckvälde kommer till ett slut!

”Nu kan ni ha några ledare – och dessa finns i hela världen, inte bara i USA – det kan finnas några av era egna ledare, som fortfarande vill slå på trummorna för krig. Men, för det första, det kommer inte att bli något kärnvapenkrig! Och för det andra, om någon form av krig skulle börja, så kommer något som liknar en självimplodering att ske!!!

”Vi kommer inte att ge er exakta detaljer om luftutrymmen, hur stort antal eller något annat av det. Det är av två anledningar: Ett, är säkerheten för dem som arbetar så hårt för att skapa fred på hela jorden, och det andra är, att det fortfarande finns möjligheter för enskilda tidslinjer att ändras och komma till Högre Anpassning, av där ni befinner er eller dit ni vill ta er.

”Så av dessa anledningar som jag berättar om, kommer vi inte att ge ut detaljer. Vi vill bara påminna er om ännu en gång, att vi har ALLT UNDER KONTROLL!!! Inget är förbisett. Det finns inget som någon av dessa mörka hattar kommer att kunna åsamka resten av världen, när resten av världen så uppenbart vill gå i en annan riktning – riktningen för Fred, till exempel, och Frihet för alla; Slutet på separationen och ojämlikheten inom alla dessa typer av situationer, som har rått i detta program, under eoner av tid, i årtusenden. Det kommer inte att vara vägen för Världen längre!

”Vi vet att ni har hört det här och vi vet att det finns många olika tolkningar. Vi vet att ni, till exempel, är Fantastiska Skapare, och att om ni använder detta begrepp om hur Kärleken kommer att segra och expanderar av den, kommer ni alla ha en annan metod eller sätt, för att uppnå det!

”Ja, vi kommer att berätta att det bästa, eller vi ska säga, det mest effektiva sättet att göra detta är helt enkelt att stanna kvar i höga energier!!! Vi vet att ni är människor. Vi vet att ni fortfarande har de tre lägre chakrana, men Sananda är närvarande och undervisar er hur man kan ta upp dem till en högre nivå * – i stället för att bara kasta bort dem, eftersom det inte är så er Uppstigningar går till – vi kan förstå att många av er fortfarande tillåter dem att tala till er mer, än era högre dimensionella chakran, eller chakran av högre nivåer, som börjar i era egna Hjärtan.

”Så ett råd jag kan ge er just nu, som alla kan följa, är att FOKUSERA PÅ OCH FRÅN ERA HJÄRTAN!!! Det verkar enkelt. Sekhmet kommer att gå in mer i detalj om det. Ni kommer att älska det här! ** Men det ni behöver göra är att älska er själva, som ni är. Känn ingen skuld. Fördöm er inte, även om ni sitter i fängelse någonstans, och hör detta – så är ni förlåtna. Även om ni har tagit livet av någon annan, så är ni förlåtna!

”Om ni har varit soldater i en krigszon, har marscherat in i en by och varit delaktiga i att ta livet av oskyldiga – barn, till exempel – så är ni förlåtna! Det här är inte någon sorts dom alls. Det är helt enkelt så att det ni behöver göra, är att ta er till en högre nivå av självuppfattning. Se er själva som ni var när ni föddes, och jämför med nu. Ni spelade era roller. Ni gjorde det ni kom hit för att göra! Och det är upp till ER att bestämma att förlåta er själva, oavsett vad ni har gjort. Jag använde en mördare, som ett exempel bara.

”De flesta av er, i detta liv – jag vill faktiskt säga detta till er alla – att ni har inte mördat någon i detta liv, men ni kanske gjorde det i andra. Oavsett vad ni håller inom er av självfördömande, tvivel, låg självkänsla, lågt egenvärde – så är det skapelser och meddelanden som getts till er, genom programmering – Jag talar om era tre lägre chakran, särskilt i området av solarplexus.

”Det finns ingen – ingen på denna jord eller bortom – som kan lyfta de bördor ni bär på – era innersta emotionella och mentala bördor – utom ni själva!!! Och det är så man kommer ifrån och ut ur programmeringen, och då kan ni hjälpa, inte bara er själva, utan också Världen!

”Nu vet vi att det fortfarande finns mycket sådant som finns i omlopp, och vi pratar om saker som depression, misstro och besvikelser. Ja, 3D-programmen har allt detta och mer därtill – om ni köper dem, och ni fortsätter att tillåta dem att köras i er varelse. Så det jag säger till er, Älskade Ni, var och en av er – ni behöver inte vänta på att någon annan att lyfta upp er. Jag och era guider är här för att hjälpa er, men det är upp till er att säga: ”Okej, jag är redo! Jag vill leva i mina Högre chakran där det bara finns Kärlek, Frid, Överflöd och Glädje ”- och alla andra saker ni önskar som individer, och för det kollektiva medvetandet hos mänskligheten, på Planeten Jorden!

”Om ni bara tillämpar detta, var och en av er, för er själva, så är det inte skrämmande, det är inte så svårt. Det är säkerligen mycket mer vettigt, än att vänta och hoppas att hela världen ska åstadkomma detta. Och var och en av er som stiger upp – även om ni inte kan stanna där permanent – var och en av er som stiger upp till de högre nivåerna av att vara – då visar ni i er tur, vägen för andra!!!

”Så, vi är här för att samarbeta med er. Vi utför så mycket bakom kulisserna, att jag inte ens kan hålla räkningen. Så nu är det dags för er att förstå att ni kan skina, för den tiden är kommen!!! Och då , Älskade Ni, är vi med er hela vägen! Så tänd era Kärleksljus, lys upp med dem, och var de lysande varelserna, de strålande varelserna, de Gudomliga Varelserna ni kom hit för att vara, i alla era livsstilar och uttryck, när ni är här i era mänskliga kroppar!

”Ni har aldrig haft en möjlighet som denna, och jag försäkrar er om att de förändringar som ni har väntat på, är här. Dra till er dem! Skapa Höga Vibrationsvisioner och dela dem också med Världen. Och var GLADA!!! Oavsett hur det verkar, oavsett vad ni tycker om er regering, eller någon institution, TACKA ALLA INBLANDADE!!! Börja med er själva och utgå därifrån, tacka sedan alla inblandade för att de visat vad som behöver förändras. Var uppriktiga när ni skapar era visioner, och förstå att ni är en del av dem, som är här för att göra dessa förändringar för hela planeten Jorden, nedan, på och ovanför!

”Ni kunde inte ha valt en bättre tid! Det spelar ingen ingen roll hur gamla ni är, det spelar ingen roll vilket land ni bor i, färgen på er hud eller era andliga övertygelser – så länge ni vet att det är Kärlek, Sann Kärlek, Ovillkorlig, Hög Vibration, Hög Chakrakärlek, som är svaret! Ta till er den, öppna era hjärtan till den, och dela med er av den. Det, Älskade Ni, är det sätt ni arbetar med oss för att vi ska kunna slutföra vårt uppdrag! Och vi tackar och hedrar er, för att ni är här som partners till oss alla, Bröderna och Systrarna som kommer till er från Stjärnorna och Universum, bortom Planeten Jorden! Och så är det. Salut!

Översättning: Margareta Jonåker

*http://www.ashtarontheroad.com/sanandas-lovelight-mp3.html

** (Stay tuned for Sekhmet’s Meditation mp3. Meanwhile here’s the link to the recording of the entire call):

https://www.freeconferencecallhd.com/playback2/? http://www.ashtarontheroad.com/ashtar-light-the-way.html

Transcription by Marta.

Given through Susan Leland, January 24, 2017. www.AshtarontheRoad.com

© Ashtar On The Road Publications 2004-2017. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.

[Hukanson]
2017-03-03 08:51
#3

Ashtar via Susan Leland

11 februari 2017

SPECIELLT MEDDELANDE FRÅN ASHTAR:

”DET STORA UPPVAKNANDET!!!”

Hälsningar, Älskade Familj! Detta är för att besvara era många förfrågningar om mitt perspektiv på den aktuella statusen hos regeringen i Amerikas Förenta Stater – speciellt rörande den som blivit installerad som President, Donald Trump. Först kan jag notera att sedan detta skedde, och trots mycket tal om förändring och nya sätt att göra saker, råder det fortfarande stor förvirring kring honom.

Å ena sidan finns det de som har välkomnat honom men ändå är förbryllade angående några av hans uttalanden och utnämningar. Till exempel, betrakta toppfigurerna i läkemedelsbolagen som bokstavligt talat är rädda för att deras levebröd – och livsstil – är i fara. Och ja, bland dem finns flera som gav stöd till hans kandidatur. Under tiden ser vi mycket stora och oavbrutna öppningar för utbildning om så kallade alternativa metoder – en veritabel tsunami av information som kommer upp i Ljuset då de blir mer och mer kända!

Denna kunskap är inte begränsad till FDA:s och ”Big Pharma:s” områden, så som de är kända, utan den strålar snarare genom alla 3D-program och institutioner. De saker allt detta har gemensamt är, oavsett huruvida Trumps idéer kring dem känns trevliga eller inte för var och en, att hans uttalanden bokstavligt har attraherat det Strålande Ljuset av Sanning att skina överallt! Och det är så att rekordmånga människor är på väg att vakna upp och ser på saker de aldrig givit mycket – om ens något – beaktande tidigare!

Härifrån kan vi rapportera att vi ser att Mänskligheten reser sig för att lösa upp och gå bortom de många utmaningarna i livet på 3D Planeten Jorden, mer så än någonsin tidigare! Ja, jag kan försäkra er om att den nödvändiga healingen och de upplyftande förändringarna redan sker! Och detta är bara början, för Ljuset är så starkt så det strålar Hopp från de Högre nivåerna av Kärlek, och allt som kommer därifrån. I detta Hopp finns en försäkran att Mänskligheten KAN åstadkomma detta, och verkligen gör det!

Jag påminner er också om att vi är här med er, och att vi kan göra mer än någonsin för att hjälpa er, för ni har klivit fram för att bli partners med oss!! Vi har god kontroll på situationen och rör oss med all hast för att åstadkomma ALLT som ska göras, i enlighet med Högre Lagar. Bland dem finns NESARA, som KOMMER att bli tillkännagivet, trots de försök som medlemmar i de nuvarande regeringarna eller grupperna har gjort för att stoppa det! Så, låt er inte oroas av en eller flera av de situationer ni för närvarande observerar i 3D. Allt kommer till slut att omvandlas till gagn för alla – Mänskligheten och alla Moder Gaias Kungadömen! Gör bara ert arbete och för fram det Högre Kärleksljusets energier för att hjälpa till att fullborda dessa upplyftande förändringar! Och, hellre än att vara i rädsla, tacka för det Stora Uppvaknandet som nu sker Världsomspännande, för Trump är verkligen en mycket effektiv väckarklocka! Och så är det. Salut!

Given through Susan Leland, February 11, 2017. www.AshtarontheRoad.com 

© Ashtar On The Road Publications 2004-2017. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.

Översättning: Markku Pärssinen – www.st-germain.se

[Hukanson]
2017-03-03 08:52
#4

Ashtar, 12 februari 2017

Via James McConnell

Jag är ”Ashtar”. Det är sällan jag kommer genom denna kanal, James. Det har bara skett två gånger tidigare och det har sina skäl. Den som är känd som ”James” är mycket mer samstämd med ”Sananda”. Jag är här nu, i denna tid och på denna plats därför att många av er, de flesta av er är samstämda med mina energier och är en del av min personal – Ashtar Command.

Jo, min kära Rita hade rätt; jag har många skepp till mitt förfogande. Många miljoner skepp. Vi ligger alla utanför er atmosfär och väntar för närvarande på signalen att vi kan börja visa våra skepp, att vi kan börja landa och bli en del av det som har kallats ”första kontakt”.

Den tid som Sananda har talat om är nära. Många av er har en känsla av förväntan. Vissa av er har haft den känslan i många år, men under de senaste dagarna och veckorna har många av er känt denna förväntan stiga. Ni har känt att något är precis runt hörnet, något som gäckar er.

Ni vet att många saker händer baskom kulisserna. Vi håller på att förbereda allt för tillfället, för de tider där vi, som Ashtar Command, kan bli en del av denna process. Det är många av oss som förbereder oss för det. Det är det vi har kommit hit för.

Många av er är uppe på våra skepp, antingen i ert flerdimensionella Jag eller i ert drömtillstånd. Ni förbereder er tillsammans med oss, förbereder tiden för när vi kan presentera oss för världen. Världen, i det ögonblicket, kommer att förvandlas bortom era vildaste drömmar.

Vi talar om för er nu, som ”Ashtar” och ”Sananda”, att ni är nära att ett stort antal förändringar kommer att ske. Små, små händelser som kommer att leda till en större händelse. Det ögonblick när Skaparen säger ”Nu”. När det händer kommer ni att vara beredda. Ni kommer alla att vara redo.

Ni har förberetts, även de som ännu inte vet om det har blivit förberedda. Djupt inom er har energierna satts igång. Era chakran expanderar och växer. Er tallkottskörtel håller på att väckas till liv på nytt och ert DNA håller på att justeras och återanslutas.

Allt det här händer NU. Inte i framtiden, utan NU. Ni befinner er i denna stund nu. Det är dags för alla er att förstå vilka ni är, vilka ni verkligen är. Ni är inte bara den här kroppen. Ni är medvetandet i denna kropp. Ni är Gudsmedvetandet i den här kroppen, Källans Medvetande. Alla är det, utan undantag.

Jag älskar er djupt, även de som är så nära mig, men ändå så långt borta. Jag sträcker nu ut mina armar mot er, till de av er som känner mig väl. Jag stäcker ut mina armar nu och omfamnar er, känner era känslor, er kärlek och den Enhet som är ni.

All min kärlek är med er, även med de som inte är samstämda med mina energier just nu. Jag försäkrar er att inom en inte alltför avlägsen framtid, kommer vi alla att vara samstämda med varandra.

Frid och kärlek till er alla.

Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se

[Hukanson]
2017-03-03 08:53
#5

Ashtar via Susan Leland, 14:februari 2017

Ashtar: ”SANNINGENS VÄG DRIVS AV KÄRLEK!”

Ashtar On The Road telefonkonferens – 14:e februari 2017

”Hälsningar, älskade familj! Och ett mycket glädjefullt Alla Hjärtansdagsfirande av Kärlek till er – eller rent av dagen före, samma dag och dagen efter – oavsett var i världen ni bor! Och det är många, många länder som observerar Alla Hjärtans Dag. Men i viss mån har det blivit ungefär som vid julen – med förväntade gåvor, och så vidare, och så vidare. Vi kommer inte att uppehålla oss vid det.

”Vi vill bara föreslå att vi alla samlas för att komma ihåg vad Kärlek egentligen är! Den är Högdimensionell. Den är ovillkorlig. Kärleken fyller alla sina energifält med Glädje, bara på grund av Vilka Ni Är, och ni känner er Gudomlighet och er Obegränsade Styrka med att skapa det ni väljer att skapa! Och när ni samlas i en Familj eller i en Gemenskap, blir den så mycket mer kraftfull, för att flera fokuserar på samma sak.

”Nu ska jag hejda mig för ett ögonblick, innan vi fortsätter med Kärlekens vibbar, men det är i själva verket för att införliva dem i Kaliforniens situation med dammen.* Det finns ytterligare uppgifter av att några fått information, men ignorerade den, lyssnade inte eller hur ni väljer att uppfatta det. FÖRLÅT DEM!!! De förstod inte vad det skulle resultera i.

”Ni förstår, människor vill inte tro det. De tror inte alltid, inte ens när det är precis framför dem, och förklaras på det mest pedagogiska sättet. De TROR inte att det verkligen kommer att hända, ”Nej, det kommer inte att hända, för jag vill det inte!” Fast, ni förstår, Älskade Ni, det handlar inte om vad ni vill eller inte. Det handlar om vad ni skapar!!! Och om ni vill vara säkra på att ni ska få den största nyttan av det som kan komma från era skapelser, vad är det då ni behöver kraftsätta det med? Ni vet vad! Det är KÄRLEK!

”Kärlek är den kraftfullaste energin i Universum! Så det vi säger till er angående det ni hört om denna situation – och om alla andra, som Standing Rocks situation (indianreservatet) (oh ja, det återkommer), situationen med de illegala investerarna och så vidare och så vidare – då gäller det att ösa över Kärlek. Och om ni med avsiktliga krav går samman med alla – under, på och över Planeten Jorden – som då kommer att stråla Ljuset, Kärlekens Ljus, på dammen och alla de andra situationerna – MED ENADE RÖSTER!!! Vi pratar om rösterna från era Hjärtan, och oh ja, era

3D-röster!

”Om ni väljer att samlas för någon form av guidad meditation, så är det verkligen helt underbart. Men också genom att engagera er INDIVIDUELLT, att gå samman med era hjärtan hos alla likasinnade som – även om de kanske inte är fullt informerade, kanske inte ens vet hur kraftfulla de är, kanske inte vaknat upp och förstått sin egen kraft – så är det PERFEKT, eftersom ni kan lyfta upp dem, så de får veta det!” Ni förstår, folk får inte alltid en aha-upplevelse av bekräftelse vid det första försöket, eller det andra, eller det tredje. Men om ni förenas med dem, har de en mycket Större – Exponentiellt Större – möjlighet att verkligen komma upp till den Högre Dimensionella Vibrationen!!!

”Så ni gör en tjänst, inte bara för de direkt inblandade – eller de som kommer att bli inblandade – i vilken som helst av händelserna, eller i förebyggandet av händelserna som ni fokuserar på – men ni har möjlighet att tjäna alla som ansluter sig till er, oavsett i vilken utsträckning de är uppväckta, erfarna eller har öppnade Hjärtan.

”Och detta kommer under detta 3-dagarsfönster som kallas Alla Hjärtans Dag, men det är mer än så, för det är Höga Vibrationer, Hög energi kommer in – Hjärtenergi, Kärleksenergi, Glädjeenergi! Vi kommer naturligtvis att få höra mer om det från Sekhmet.** För att känna att vi är TILLSAMMANS, att vi är med er, att ni är med oss, och att vi bokstavligen öppnar dörrarna till den Gyllene Tiden! Och längs vägen, fördriver vi, så att säga, det stora nätverket – eller spindelväven – av osanning, och rensar vägen. För ni tycker väl inte om att gå in i en massa spindelväv när ni går längs en väg! Så vi gör vägen klarare och klarare och klarare för er – och för alla som följer med er – på den inslagna vägen till den Gyllene Tiden. Den vägen är Sanningen! Det är en Väg av Sanning som drivs av Kärlek!!! Och DET är det som är så viktigt!!! Vara ståndaktiga! Om ni tar en omväg eller det kanske finns ett litet spindelnät, som lyckas fördunkla er vision, så är ni kraftfulla nog att rensa bort vad det än är, för att komma tillbaka till er Sanna Väg!

”Alla har utmaningar nu. Och de ökade energierna, särskilt Kärleksenergierna, kan vara överväldigande för vissa. Om ni måste avbryta, så ta time-out och vila, gör det! Eller gå till ert favoritträd. Sitt under det, och ta er till den Högre Dimensionella Verkligheten, där er sanning finns. Distraheras inte av dem som är så rädda för dessa Kärleksenergier, att de avsiktligt lägger allt de kan framför er av låga vibrationer. Låt dem inte distrahera er – SKICKA KÄRLEK TILL DEM!!! Det finns gott om det i era varelser, och kommer till er – särskilt då som jag har sagt – under dessa tre dagar med ännu mer öppningar av Hjärtan!

Tänk ”Valentin öppnar Hjärtat, öppnar Hjärtat, öppnar Hjärtat”, och välkomna helt enkelt dessa ökade energier av Kärlek som kommer, andas in dem, låta dem komma in och bli vackra vågor av balans och harmoni, i er varelse. Njut av dem! De är mycket effektivare än en låda full med choklad! Denna Kärleksenergi är äkta!!! Det är den ni är gjorda av – men ni har också fått en del 3D-element. Så bada i den! Var i Enighet med den! Och om ni sedan vill rikta den utåt för att hjälpa, kommer den att bli så mycket mer effektiv, eftersom ni EXPONENTIELLT har ökat dess styrka!

”Tänk på det! Tänk på att föra in ännu mer Kärleksljus för att öka ert eget, och hur mycket kraftfullare det blir när ni skickar det utåt! Eller förresten, använd er av automatisk påfyllning, eftersom ni har förmågan att ta till er det, även när ni sover, och definitivt när ni mediterar. Och på samma gång, kom ihåg att kalla på det med Glädje och Tacksamhet, för att det ska komma in och skapa de harmoniska vågorna inom er, för att ni inte ska bli överväldigade eller utmattade av det!!! Det kommer in för att hjälpa Jorden på sin Uppstigningsväg och mer snabbare hjälpa Jorden till den Gyllene Tiden. Så utnyttja det till fullo, och när ni skickar ut det, skicka det överallt, till alla!

”Det finns de som är helt utan kärlek, av motsatsen, vilket är rädsla. Och jag talar inte om någon särskild ”färg på hattarna” de kanske bär. Jag talar om människorna som helhet i världen. Och naturligtvis finns det varelser som är motsatsen till Kärlek, som sänts hit av dem som bara till viss del är människor, eller som liknar människor, så jag säger inte att det är lika enkelt som en liten vindpust! Det är som en stark stormvind, men det är upp till er att styra den så att den blir upplyftande.

”Låt vindarna LYFTA upp er – förändringens vindar, vindarna som kommer in, de starka vågor av Kärlek som vindarna för med sig. Andas in, andas ut och låt er sväva, sväva lätt och graciöst, känna friheten det ger er – Frihet från alla påfrestningar, bekymmer och oro, som i vilket fall kommer att upphöra, till förmån för Sanningen, Verkligheten och att känna er själva totalt! Det finns inte något som är kraftfullare för att blåsa dessa spindelnät ur vägen, så att ni kraftfullt kan hålla er på den väg som ni vill vara på, än Kärleksljusets energier!!! Och när ni tar in dem som en stark, hjälpande bris eller vind – då kommer Kärleksljusets vågor in i era varelser – ni leder mänskligheten till en harmonisk resa för uppvaknanden med Glädje, uppvaknanden till Kärlek, och att känna igen Sanningen i Kärleken hos Människorna, som verkligen finns!

”Så vi tackar er för er tjänst hos denna Ashtar On The Road-familj. Vi tackar för att ni lyssnar och för att känna styrkan av Kärleken som verkligen finns – Högdimensionell, Ovillkorlig, Evinnerlig och Vilka Ni och Vi Verkligen Är ! Och så är det. Salut!”

Översättning: Margareta och Hans Jonåker – www.st-germain.se

* Oroville Dam: https://www.google.com/#q=oroville+dam+update

**Link to 2-14-17 Teleconference:

https://www.freeconferencecallhd.com/playback2/n=RYHyA/dt8Hm

http://www.ashtarontheroad.com/ashtar-path-of-truth-fueled-by-love.html

Transcription by Marta.

Given through Susan Leland, February 14, 2017. www.AshtarontheRoad.com

[Hukanson]
2017-03-03 08:57
#6

För dig som tror på kraften i ett Mantra presenterar jag denna video som tydligt ger ett mantra att upprepa dagarna i ända för att den effekt som eftersträvas skall komma till uttryck i tankar ord och gärningar - i hjärta, hjärna och händer.

Annons:
Upp till toppen
Annons: