Annons:
Etikettsarah
Läst 1435 ggr
[Hukanson]
3/2/17, 9:17 PM

Jag är Sarah

Jesus och Maria Magdalena var gifta med varandra och levde ett normalt liv innan Jesus döpte sig och blev aktiverad att ge Budskapet till samhället eller världen. Äktenskapet bar frukt och ett av barnen var Sarah som kanske är den ende överlevande att leva ett fullt liv på jorden. Sarah har aktiverats att vara en vägledare för Vattumannens tidsålder men än så länge är hon ju mest intressant som den revolutionerande sanningen om den kristna religionens ursprung.

"Hälsning, jag är Sar’h, dotter till Kristus och Vårdare av den Heliga Graalen med Uppstigningens koder. Det var min avsikt att födas på Jorden och att fortsätta tillföra Ljus för att uppnå Uppstigningen genom mina föräldrar, Maria Magdalena och Jesus, och behålla de höga vibrationerna alla erhåller och upplever genom en livstid på Jorden. Jag Sar’h, är känd i de inre planen som Vårdaren av Sanningen eller i själva verket, heliga hemligheter. Min uppgift som en själ skulle innebära att få en stor mängd av koder, energivibrationer, ljus, kärlek och visdom, och att skydda dem i min varelse, och dela ut dem på ett lämpligt sätt, så att sanningen kan bli ihågkommen av alla. Även om jag inte var fysiskt närvarande under så stor del av Jesu liv, höll jag i min varelse och själ, alla de skiften av uppstigningar från Jesus, Maria Magdalena, de Kristnade varelserna och lärjungarna vid den tiden upplevde. Jag behöll all den kunskap som upptäcktes om energin i Kristus Medvetande. Jag höll visdomen om hur läkning kan ske omedelbart, lärorna från Gudinnan och minnen från varje aspekt i den tid då Jesus vandrade på jorden."

Annons:
[Hukanson]
3/2/17, 9:18 PM
#1

Sarah, 29 juli 2015

Via Rachel Goodwin

Välkomna, mitt namn är Sarah. Idag har jag kommit för att tala med er om glädje. Ett sådant litet ord. Ett sådant stort problem!! Glädje ordineras i de högre världarna, för oss är det lika naturligt som luften vi andas. Vi har anpassat oss själva till glädje och lärt oss förstå att det Gudomliga är glädje. Ord kan bara beskriva en sak, så man måste uppleva det för att förstå det. Men ord kan visa vägen till den, det är inte en omöjlig uppgift, när det kommer till kritan så är glädje redan en del av er, den finns inom er och är därför en fråga om att hitta det som redan finns där. Och hur ska ni hitta den? Tja, ni måste ändra ert sätt att söka.

Glädje är en frekvens, en vibration. Det är också en gudomlig sanning. Det är fakta. Man kan till och med säga att den har en fysisk närvaro, för det har den faktiskt. Glädje manifesterar sig på de lägre planen, men dess säte är i det eteriska, som är det materiella plan precis ovanför den fysiska värld som ni kan se och röra vid. Men det är fortfarande ett materiellt plan – det som finns på det eteriska planet är en blåkopia av den fysiska världen. Alltså, det Gudomligas högre sanning, det som verkligen ÄR, uppenbarar sig i den fysiska världen, men måste föras dit i medveten avsikt.

Och där kommer ni in, det är er roll – att ha en roll i den Gudomliga Planen och att fysiskt manifestera glädje. Om ni tänker på glädje som en substans som ni väver in i ert dagliga liv, hur skulle det då se ut? Mindre som en omöjlig verklighet och mer som något ni har samskapat med lite hjälp från änglarna och alla Guds himmelska hjälpare (inklusive de som är närvarande på Jorden).

Och där är er viktigaste ledtråd – medveten avsikt. Ni är medvetna, eller hur? Och ni kan lägga fram en åsikt om något, eller hur? Då har vi en utväg. Här är ett sätt för var och en av er, gudomliga medvetna medskapare, att skapa väven av glädje i era dagliga liv.

Och den avsikten kan se ut så här – kära guider och änglar, gudar/gudinnor, gudomliga delfiner, enhörningar eller vilken annan form ni vill – visa mig hur jag kan få in glädje i mitt liv idag.

Glädjens vävnad finns redan där på de inre planen, den eteriska världen. Ni behöver bara vara öppna för den så att ni kan samla ihop den i era armar (och i stora fång när ni blir mer och mer skickliga på det.) När ni tillåter möjligheten att ha glädje i era liv, kommer små spiraler av glädje att komma dansande emot er och ni kommer att dra till er dem och det kommer att bli det stoff som ni skapar era liv med den dagen, det ögonblicket, den lunchen eller den konversationen.

Ni kan börja i liten skala, för det kan vara tröttsamt att göra något nytt!! När ni blir mer vana vid att hantera denna nya väv kan ni hantera större och större bitar, och tillåta er mer och mer glädje, större och större möjligheter, men också finna glädje i små saker som ni inte har lagt märke till tidigare.

Fråga er själva: ”Hur kan jag uppleva mer glädje idag?” Och det är allt, allt ni behöver göra för att börja (eller gå vidare) på denna underbara upptäcktsfärd. Jag är Sarah och jag kan hjälpa er med denna resa med att föra in mer glädje i era liv. Be mig och jag kommer att vara där och vandra vid er sida och lysa upp er väg.

Jag är Sarah och jag välsignar. Var välsignade, Amen.

Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se

© Rachel Goodwin 2015

Rachel Goodwin is a channel & healer working with the ascended master Sarah, daughter of the Magdalene & Master Jesus.

Sarah is an ascended master guide for the Age of Aquarius and is working with the Earth and humanity to assist us in our process of ascension, and in manifesting our Higher Selves here on earth.

Rachel offers a free monthly blessing service, Sarah distance initiations and also does skype sessions; to read more channellings, and find out more about their work, you can go to http://www.sarayei.com

You can also visit their facebook page at

http://www.facebook.com/pages/Ascended-Master-Sarah/110836575599947

[Hukanson]
3/2/17, 9:19 PM
#2

Sarah

Fredag 18 mars 2016

Ann Dahlberg

Jag är Sarah och jag är tacksam över att få komma till tals idag. Livet på jorden börjar nu bli så mycket ljusare och lättare för alla levande varelser på jorden. Solstrålarna och energin med dem bombarderar nu jorden med en ihärdig intensitet. Allt och alla påverkas nu av denna energi.

Alla både medvetna och omedvetna känner av energin på olika sätt. Det är inte lika för alla. Det beror på vad du har dina svagheter i kroppen. Vilka delar i kroppen som behöver stärkas och transformeras om för att kunna utvecklas i den takt som fordras nu.

Det är en intensiv tid vi lever i nu. Allt förändras och tiden verkar springa iväg. En tid som egentligen inte finns men som är märkbar och kännbar på jorden där ni lever. Andas lugna, djupa andetag och intalar er själva att ni har all den tid ni behöver. Då ska ni se att allt löser sig på bästa sätt.

Arbeta i er egen takt och ha tillit till er själva och ert hjärta (er själ). Allt arbetar för er nu, inte mot er. Det enda som arbetar mot er är ni själva. Ni sätter krokben för er själva genom att inte ha tillit till er själva och världen runt omkring er.

Ni är alla starka och modiga själar som kom hit för att hjälpa jorden och er själva i denna stora transformation. Med er själva menar jag i detta fall, er som en kollektiv mänsklighet. Det är dags för den mänskliga rasen att höja sin vibration och gå upp i en högre dimension.

Ni har stor erfarenhet av mörker och kan hjälpa andra planeter och solsystem med liknande erfarenheter som ni har gått igenom. Många står på kö för att anlita er när den stunden är inne. Men först ska det dansas och firas med alla era nära och kära.

Ni ska successivt återgå till att bli en galaktisk varelse med allt vad det innebär. Det är härliga stunder som väntar och glädjen är stor häruppe för allt vad ni har åstadkommit hitintills. Många rosor strös nu över den väg ni går, så att ni ska förnimma kärleken som omger er.

Glädjen är stor häruppe eftersom de ser att ni är på väg hem. De vet att det inte dröjer så länge innan de kan sluta er alla i sin famn.

Jag är glad och tacksam över att få vara en del i allt detta.

Jag älskar Er så mycket!

Sarah

[Hukanson]
3/2/17, 9:19 PM
#3

Sarah

Söndag 27 mars 2016

Kanal Ann Dahlberg

Jag är Sarah och jag har många viktiga saker att säga till Er idag. För det första så befinner ni er nu i en hög nivå av energi. Den sista energivågen som nu har nått jorden, har gjort det möjligt för de som befann sig vid gränsen av den 5:e dimensionen att transcendera. De kan nu röra sig mellan de två världarna 3D och 5D.

Många har under den här påsken haft symptom av olika slag. Energin påverkar alla att stiga lite högre i sin frekvens. Kroppen känner vad den tål och anpassar energin därefter. Efterhand tar den in lite mer av den energi som nu finns på och runt jorden. Alla har möjlighet att utvecklas i sin egen takt. Vi har olika kroppar och befinner oss på olika utvecklingssteg. Det får ta den tid det tar. Vet bara att allt går framåt och att alla utvecklas mot den högre energi som nu finns på jorden. Alla som väljer att vara kvar på jorden kommer att göra det.

Det andra viktiga är att det nu sker en omvälvning på jorden i stort, med olika system som mer och mer kommer att ta över det liv ni nu lever. Ett mer rättvist och solidariskt system där alla vinner och ingen förlorar. Starten har gått och sprider sig nu med större hastighet över jorden. Snart kommer ni alla att kunna få ta del av detta.

Det tredje viktiga är att den andliga utvecklingen ökar med en explosionsartad hastighet. Fler och fler söker sig till andliga källor för att utveckla sig själva och sin potential. Det betyder att många nu kan börja använda sina gåvor så som det var tänkt från begynnelsen.

Er värld håller på att förändras med stormsteg och ni är alla påhejade här uppifrån. De har alla sett era framsteg och är så glada och stolta över den brytning av det gamla som ni nu har fått till stånd. Det är en brytning, kära ni, här uppifrån syns den tydligt. Jorden börjar skaka av sig sina mönster och så gör även ni. De gamla mönster som inte duger längre, börjar ni släppa och nya byggs upp.

Det är en fantastisk tid ni lever i och trots alla krämpor kan ni känna en djup tacksamhet över vad ni åstadkommit. En förändring är på väg som inte längre går att stoppa. Allt sker enligt planen och inget kan längre hindra dess väg. Det är många nu som befinner sig i 4D som börjar att skymta 5D – ljuset. De djupast sovande börjar röra sig mer inåt i 4D. De kommer att få draghjälp av de bröder och systrar som närmar sig 5D och över.

Mänskligheten är på väg mot sin fullbordan och jubelropen är höga häruppe. Så förstå älskade folk på jorden att ni är älskade och hyllade och att alla ljusvarelser, guider och familjer finns med er i varje ögonblick av ert liv nu.

Jag älskar Er så mycket!

Sarah

[Hukanson]
3/2/17, 9:20 PM
#4

Sar’h avslöjar sin sanning om Sar’h (Dotter till Jesus och Maria Magdalena)

Kanaliserad genom Natalie Glasson den 30:e september, 2016 Originalkälla: Sacred School of Omna

Hälsning, jag är Sar’h, dotter till Kristus och Vårdare av den Heliga Graalen med Uppstigningens koder. Det var min avsikt att födas på Jorden och att fortsätta tillföra Ljus för att uppnå Uppstigningen genom mina föräldrar, Maria Magdalena och Jesus, och behålla de höga vibrationerna alla erhåller och upplever genom en livstid på Jorden. Jag Sar’h, är känd i de inre planen som Vårdaren av Sanningen eller i själva verket, heliga hemligheter. Min uppgift som en själ skulle innebära att få en stor mängd av koder, energivibrationer, ljus, kärlek och visdom, och att skydda dem i min varelse, och dela ut dem på ett lämpligt sätt, så att sanningen kan bli ihågkommen av alla. Även om jag inte var fysiskt närvarande under så stor del av Jesu liv, höll jag i min varelse och själ, alla de skiften av uppstigningar från Jesus, Maria Magdalena, de Kristnade varelserna och lärjungarna vid den tiden upplevde. Jag behöll all den kunskap som upptäcktes om energin i Kristus Medvetande. Jag höll visdomen om hur läkning kan ske omedelbart, lärorna från Gudinnan och minnen från varje aspekt i den tid då Jesus vandrade på jorden.

Från det ögonblick jag blev avlad, började jag att absorbera visdom, ljus, minnen och medvetande. Jag befann mig i min mors livmoder, under Jesu korsfästelse; Jag tog emot alla uppstigningskoder som fanns vid den tidpunkten. När jag föddes, hämtade jag ytterligare visdom och ljusvibration av den tiden. Min mor, Maria Magdalena, insåg snart hur känslig jag var. Min karaktär och inre kraft var stark, eftersom jag var en syntes av mina föräldrars energi och sanning, men Maria från Magdala insåg så småningom min kraftfulla förmåga att absorbera energi. Som barn, om hon lämnade mig till någon annan, under tiden hon vilade, och när hon kom tillbaka till mig, även om det bara var efter några minuter, förstod hon att jag tagit till mig energin från den människan. Det var inte så att jag tog energi eller medvetande från andra, mer som att jag blev en återspegling av dem, som om jag hade gjort kopior av alla, som de var, och förkroppsligade det själv. Min mamma insåg den fulla omfattningen av min unika förmåga, när hon lät en kvinnlig vän hålla mig; Hon observerade min förändring från ett lyckligt barn, till att uppleva sorg, ledsenhet förlusten av romantisk kärlek och kunde uppleva olidlig smärta i hela min varelse. När hon insåg att jag hade förkroppsligat kvinnans energi, och speciellt hennes sorg, insåg hon snabbt att för att att skydda den visdom och de koder som överfördes till hennes barn, från henne själv själv, Jesus, Kristusmedvetandet och Skaparen, behövde hon omge mig med rena vibrationer. Annars skulle mitt hjärta snabbt förmörkas från smärtor av mänskligheten, en börda som en själ inte kan bära på egen hand.

Min mor omgav mig med människor som hade nått en hög nivå av uppstigning, som hade gått igenom kraftfulla healingprocesser för att släppa all smärta från sitt förflutna, och som fokuserade på sin förbindelse med Skaparen. Hon samlade noggrant till sig själar med de högsta vibrationerna för att vara hos mig, och som skulle spegla tillbaka min sanning till mig, så jag kunde börja undersöka sanningen om min egen varelse. Hon insåg att om jag ständigt var bombarderad och påverkad av omedvetna tankar, från andras smärtor och illusioner, då skulle det alltid förmörka min perception av min sanning. Det var på grund av min förmåga, som vi flyttade till södra Frankrike för att leva i en grotta med den Höga Prästinnan, i Gudinnan Isis Temel, och på detta sätt skulle min energi och sanning skyddas, och förbli ren.

Jag har aldrig ansett mig speciell, mina energier var skyddade, för som vuxen skulle det komma en tid, när jag skulle gifta mig med en man av lika hög vibration. Jag skulle sedan dela all visdom, ljus, kärlek, medvetenhet och den heliga graalen med uppstigningsenergier, med honom och barnen jag skulle föda. Detta skulle vara en symbol för att låta mig ge alla de energierna som jag hade bevarat inom mig, till mänsklighetens medvetande, för alla att absorbera. Som barn längtade jag efter det ögonblicket, eftersom jag visste att vibrationerna på hela planeten skulle stiga och accelerera. Jag visste att hela den visdom jag bevarade, och skulle dela med mänskligheten energetiskt, skulle skapa ett stort uppvaknande för alla, samt slutföra att Kristusmedvetandet vaknade upp och initierades, det som min far hade påbörjat. Jag förstod, att efter att jag hade förmedlade mitt medvetande och ljus till mänskligheten, skulle min förmåga att förkroppsliga alla energier minska, och då skulle jag kunna leva ett normalt liv i ett samhälle, och samtidigt utforska den stora volymen av kraftfullt medvetandet inom mig.

Som barn, lärde min mor mig att heala andras smärtor som jag absorberade, hon vägledde mig också för att känna igen det kraftfulla flammande ljuset inom mig, som jag använder för att stödja och stärka mig med. Det fanns tider när energin jag förkroppsligade och förberedda för att leverera till mänskligheten, var så kraftfull och lysande inom mig, att den kändes obekväm och outhärdlig. Som själ, visste jag redan om och erkände min sanning, men min uppgift var inte att utforska min själ, utan mer att syntetisera min själ med de energier som hade förankrats på Jorden, och att vara med inspirerande människor från mitt förflutna.

Under åren efter Jesu korsfästelse, uppståndelse och uppstigning, blev det en mörk tid på Jorden, och det var som om Jorden och mänskligheten gick in i en depression. Enorma mängder kärlek och uppstigningskoder hade förankrats på jorden och hos mänskligheten, vilka gjorde att rädsla och smärta kunde komma upp till ytan för att frigöras. Det var en period med rening av allt som inte var av kärlek, och av de många som inte hade tillåtit kärleken från Skaparen att röra vid sina hjärtan. En annan orsak till depressionen var att mänskligheten behövde tid att syntetisera med, och förkroppsliga allt de hade fått från Kristusmedvetandet. De behövde tid att samla sina tankar, handlingar och reaktioner, så att allt kunde sammansmältas till en större erfarenhet av kärlek. Min mor brukade säga till mig, ”Släpp din rädsla för mörker, för när det finns mörker, vet du att djup kärlek är på väg.” Hon visste att närvaron av någon form av rädsla eller utmaning, var en indikation på att mycket mer kärlek än ni kan föreställa er, var på väg att växa fram och blomstra inom er, som skulle komma att fylla ert väsen och verklighet, med djup lycka.

Det fanns tillfällen då rädslan som var inbäddad i mänsklighetens medvetande blev så tung, att jag trots skyddet från min mors energier, kunde känna dess närvaro som en börda i mitt väsen. Jag kunde gråta och skrika av smärta och lidande. Min mor brukade kalla in mer ljus och beskydd och höll mig, medan hon sände sitt ljus till mitt väsen. Men, hon visste att jag skulle frigöra energin för mänskligheten, och att när processen hade avslutats, skulle jag gå vidare och återvända till mitt normala jag.

Jag Sar’h, är här för att dela denna information med er, eftersom jag känner att ni kan vara intresserade av att höra lite om mitt liv och uppdrag som Sar’h. Även om det främst är för att stödja er, och att förstå att även som en individ på Jorden, kan ni stödja och hjälpa vid en sådan här enorm förändring och omvandling, för Jorden och mänskligheten. Bara för att ni kanske ser er själva som individer som fokuserar på att nå er uppstigning, och kan känna er hjälplösa eller maktlösa, ska ni veta er uppstigningsprocess och resan, är så värdefull för alla på jorden. De förändringar och skiften ni upplever när ni flyttar till i ett större utrymme av kärlek och upplysning, kan tyckas vara individuella och inte påverkar andra, men det gör de, mer än ni kan föreställa er. Varje litet skifte ni gör, väcker upp er varelse från illusionen, och stödjer andra att uppnå samma sak. Bara för att jorden kan verka så stor och omöjlig, så är detta inte fallet. Ni har en kraft inom er, som liksom jag har en syntes av kraftfulla energier, som ni kan sätta igång och använda som er kraft. Det är inte upp till er att medvetet förändra världen, eller diktera för andra hur de bör agera eller handla, det är att försöka skapa förändring från en plats av svaghet. När ni tillåter er själva, att känna igen och följa all underbar energi, ljus, kärlek, koder och medvetandet ni kom till jorden för att förkroppsliga och dela, och släppa den yttre påverkan som kan orsaka förvirring inom er, då kommer ni att uppnå allt ni behöver på Jorden. Ni kommer att få skönhet, kraft och healing inom er, samtidigt som ni upptäcker de energier som inte är era egna, och kastar tillbaka dem dit de kom ifrån. Ni kommer att förstå att allt ni behöver göra är att skydda den underbara energin inom er genom att behålla fokus i ert sinne, på er sanning och er anpassning till Skaparen. Det kommer tillfällen då ni känner er kraftfulla nog och blir inspirerade, så att ni låter ert ljus lysa klart, bara genom att känna energin flöda genom er varelse. Det kommer att vara vid rätt gudomligt vägledd tid, som ni kommer att göra det möjligt för den dyrbara energin och medvetandet ni uttrycker, att gå samman med mänsklighetens medvetande, vilket skapar enorma uppstigningar och större kärlek. Detta är den mest kraftfulla gåva och uppstigningsstöd ni kan ge till alla.

Vänligen vet att jag är med er, och stöttar er genom att vara er sanning på Jorden,

Sar’h

Översättning: Margareta Jonåke

[Hukanson]
3/2/17, 9:21 PM
#5

Sarah

Söndag 12 februari 2017

Kanal Ann Dahlberg

Jag är Sarah och jag är lycklig över att få komma till tals idag. En kärlekens ängel har fört mig ner till Jorden och nu går jag här med Er i denna undersköna tid av fantastiska förändringar. De sista åren har varit som en berg – och dalbana, det har åkt lite upp och ner men nu har rälsen börjat att jämna ut sig, så att inte fallen ska bli så höga längre. När ni väl har stigit en bit så kommer ni att vara kvar där och njuta av det fina solljuset.

Det är kärleken till Er själva och förståelsen av att ni är ett med Fader/Moder Gud som är svaret på allt det som ni önskar Er. Den vackra lilla fågeln som kvittrar i trädet är lika värdefull som du, den lilla flitiga myran gör sitt värdefulla jobb. Alla lever vi i symbios med varandra och det kan inte vara på något annat sätt eftersom vi alla är ”ett”. Alla väntar på ert uppvaknande nu, alla som är en del av er och det är ju allt som lever på Jorden. Vi har olika uttryck och vi har olika uppgifter men vi är dock en del av varandra och en del av Moder Jord. Vår älskade Moder som har skött om oss med stor kärlek och som nu bjuder in oss att få följa med till paradisets land där det endast finns ljus och kärlek. Mycket ont har drabbat vår kära Moder men hon har nu rest sig igen och låtit medvetenhet och ljus strömma igenom henne ut till de allra yttersta fälten av hennes kropp och det är där som just du och jag befinner oss. Detta ljus påverkar i sin tur våra kroppar när det tränger in i våra hjärtan. Vi får också ljus från den Högsta Källan av ljus som tränger ner uppifrån och påverkar ytan på Jorden idag.

Det är stort kära människor på Jorden, vi får nu ljus från både Moder Jord och Fader/Moder Gud. Det är ett massivt ljusflöde på Jorden nu och ingen kan längre stå oberörd i den strålglans som omger oss. Det här är kärlek, det här är sann kärlek, kärleken av ljus. Mitt hjärta sjunger nu av glädje och kärlek för allt som sker på Jorden. Det är en fantastisk tid och jag är lycklig över att få vara en del av den. Det är en stor ära att få gå på Jorden idag och uppleva denna den yttersta yttersta av tider, då transformationen har tagit sin början. Livet på Jorden andas nu en lättare luft och har ett högre ljus än vad det har haft på tusentals och åter tusentals år. Ett nytt liv har börjat för Jordens folk, ett nytt liv i kärlek och harmoni med varandra. Jag ser det här så tydligt, jag ser bortom förändringarna och de visioner ni har. Det är fantastiskt vackra visioner och ni kommer att manifestera dem en efter en.

Ni är starka, vackra och kärleksfulla så var inte rädda för att öppna ert hjärta och låta kärleken strömma ut. Var inte rädd för er egen kärlek barn. Den kan inte skada er utan den kan bara läka och göra er gott. Den kan tyckas vara stor medans ni är små men glöm inte att ni också är stora och har rätt till er stora kärlek. Den har varit gömd länge nu och tiden är inne för att släppa fram kärleken i ert liv. Den stora kärleken som fyller er själva med allt vad ni behöver och mer därtill. Livet blir som en dans på rosor för om allt ni tänker och gör, görs av kärlek då blir ju allt ni rör vid också kärlek. Stor är kärlekens kraft, den sanna kärlekens kraft är oövervinnelig och oförstörbar.

Mänskligheten går nu trumpetande framåt i all sin stora kärlek och den nya våren är här. Det är en fantastisk tid vi lever i och min kärlek för Er är stor. Jag är inte rädd för kärleken längre. Jag välkomnar den och älskar den, ty den är min bästa vän.

I stor kärlek lämnar jag Er nu.

Kärleksfullt Sarah

Annons:
[Hukanson]
6/2/17, 9:17 PM
#7

Sarah 1 Mars 2014

[Hukanson]
6/2/17, 9:19 PM
#8

Rachel Goodwin Master Sarah  teaching

[Hukanson]
6/2/17, 9:20 PM
#9

Healing meditation 2015

Upp till toppen
Annons: