Annons:
Etiketts-t-germain
Läst 1693 ggr
[Hukanson]
2017-01-15 19:58

S:t Germain 2017-1

S:t Germain är Mästaren i Det Sjunde Huset av Violett Eld som också kallas rättfärdighet och Faderns ljus.

S:t Germain hanterar uppstigningens utvecklingsfrågor i mänsklighetens hjärtefrågoroch hjälper oss till frihet genom tolerans, förlåtande, diplomati i alla aspekter av vår jordiska tillvaro. Så hämta din bästa Ametist och gnugga din geniknöl för nu låter vi det violetta ljuset flöda fritt.

Annons:
[Hukanson]
2017-01-15 20:10
#1

Saint Germain via James McConnell, 1:a januari

”Saint Germain”

Jag är här, helt kort, för att vara med er vid denna tid på det Nya Året. Nu närmar det sig snabbt. Ser man tillbaka, så är det så mycket som har hänt, inte bara under det senaste året, utan också under de föregående åren. Så mycket har hänt.

Och vi förstår verkligen, att det inte sker så fort som ni skulle vilja. Om ni skulle se det som vi gör, så har hastigheten på ljuset ökat medvetenheten. Vi har sedan långt tillbaka planerat att påbörja denna process, för att sätta igång med att väcka upp medvetandet, över hela planeten. Vi började titta på möjligheten för det, att få det att hända, för att sammanföra en hel planet i uppstigningsprocessen. Inte planeten enbart, utan också alla människor på planeten.

När denna idé först uppstod, hånade många den och sa att det inte skulle vara möjligt. Att jordinnevånarna, människorna på denna planet, aldrig skulle kunna klara det. Det skulle aldrig inträffa. Inte så här snabbt. Men de av oss som varit mentorer till er, som har varit med er hela vägen från början, visste att det kollektiva medvetandet här på planeten, skulle kunna få det att hända. Kunde åstadkomma det.

Jag står här i rummet med er nu, var ni än befinner er. Här med er nu, och jag säger att det händer. Det är i processen för att slutföras. Av att komma fram till en fullständig fullbordan. Kommer det att ske nästa år? Kanske. Kan vi säga med bestämdhet att det kommer att ske då? Nej, inte inte just nu. Bli inte bestörta av detta. Vi säger inte längre några datum, tidpunkter för att förvänta att dessa mirakulösa saker ska hända. Eftersom det kan bara hända, om ni tillåter det att hända. Ni är medvetandet som driver hela det här maskineriet framåt. Det är ni som gör det. Inte vi. Vi är här för att hjälpa till. Vi är här för att vägleda er, och att stå till tjänst på alla de sätt vi kan. Vi har gjort det, men vi kan bara göra så mycket som ni med ert medvetande tillåter. Som ett kollektivt medvetande, går ni framåt mycket snabbt.

Många förändringar har skett under det senaste året, 2016. Många saker har hänt. Mycket har hänt i ert eget liv, och hos dem runt omkring er. Se tillbaka, och upptäck de förändringar ni själva har gått igenom. Det kan vara en flytt till ett annat område. Det kan vara en ny relation. Kanske ni brutit upp från en relation och funnit en ny. Många olika saker har hänt. Tänk på valet här i detta land, och de skillnader som uppstod från det. Många hade förberett sig för att en viss person skulle fortsätta regera. Men ni, det kollektiva medvetandet, reste sig och sa: ”Inte längre! Den Främsta Skaparen reste sig och sa, ”Nu är det nog.” Vi vill inte att ha det så här längre.

Det är dags, mina bröder och systrar, för den Nya Republiken. Jag säger, den Nya Republiken, trots att den började för länge sedan. Redan 1776, när era förfäder samlades och undertecknade självständighetsförklaringen. Jag var en del av det då. Jag uppmuntrade många av dem att underteckna pappren. Många av dem som gjorde det, visste att de kanske skrev under sin dödsdom. Men de stegade fram och undertecknade den ändå. De beredde vägen för alla er. De beredde vägen för detta land, USA, att gå vidare, och att hitta sin frihet inom republiken.

Som ni vet, steg några andra fram och styrde Republiken i en annan riktning. De styrde den på ett sätt som skulle passa dem. De tog kontrollen, och skapade ett aktiebolag av USA. De gjorde det.

Nu, återigen, som ett Kollektivt Medvetande, reser ni, folket, er upp och säger, ”Inte mer!” Vi har fått nog av den gamla regimen. Vi har fått nog av det gamla paradigmet. Det tredimensionella paradigmet ska försvinna. Den Fjärde och Femte Dimensionen är på väg.

Många av er har redan flyttat in i den fjärde dimensionen. Många av er balanserar på kanten av den Tredje, Fjärde och även den Femte dimensionen, ibland. När ni tittar på himlen och ser något som inte borde finnas där, men finns där, får ni lite glimtar bakom slöjan. Då balanserar ni på kanten till den Femte Dimensionen. När det händer, förstå att ni är i den Femte Dimensionen.

Även om ni råkar falla bakåt. Även om ni kommer på er med att vältra er i den tredje dimensionen, som ni har tröttnat på. Vi säger nu att ni inte ska bli trötta på det. Omfamna det för vad det är, omfamna det med den kärlek som finns här, inom er alla. Med all den kärleken kan ni ta er ur illusionen, och hitta de högre vibrationerna, som så många av oss talar om.

Ja, det är sant. När vi gick igenom vår Uppstigningsprocess var det annorlunda än hur ni går igenom den. Men ni går igenom den. Var och en av er som lyssnar till mina ord nu, eller läser dem senare och ger respons till dem. Förstå att ni befinner er i Uppstigningsprocessen. Ni kommer inte bli kvarlämnade, om ni inte själva väljer att hamna på efterkälken.

Fast, det kan bli så att nära och kära, inte väljer att gå framåt. Det är inte era bekymmer. Ni är de ni är och ni, tillsammans med alla andra Kollektiva individer, går nu samman och gör så att detta kan ske. Så lita på er själva, tro på er själva, och förstå att ni är på kanten, på gränsen till så många förändringar, och en av dem är tillkännagivandet av den Nya Republiken.

Jag är St. Germain. Jag lämnar er nu med all min frid och kärlek. Jag lämnar er med detta Stora Nya År som kommer, för det kommer att bli ett Stort Nytt År.

Frid och Kärlek till er.

Översättning: Margareta Jonåker – www.st-germain.se

http://ancientawakenings.org

[Hukanson]
2017-01-15 20:11
#2

Saint Germain via James McConnell den 8 januari 2017

Tillåt er själva, för en kort stund, att befinna er inom er själva en viss dag. Du håller på med något som du normalt sett brukar göra. Visualisera detta. Du gör vardagliga ting. Plötsligt känner du en energi kring dig men också inom dig, samtidigt. Det är ett koncept, en energi du känt tidigare men som du inte kan minnas, du kan inte riktigt greppa vad det är. Ändå är känslan enorm. Känslan är så lycksalig, så i kärlek. Du har inga ord att beskriva det med. Det här kommer att fullständigt få dig att tappa fattningen med den här kraftfulla energin.

När detta händer kommer det att vara ”the Event”. Det kommer att vara den kosmiska puls som det talats om, som kommer att fylla din kropp, bli din kropp, du kommer att bli ett med din kropp, med din medvetenhet. I den stunden kommer din medvetenhet att öka tiofaldigt. Det kommer inte att likna något du tidigare upplevt av det som finns i ditt nuvarande minne. Det kommer att trigga minnen bakåt från den du var förut och som du alltid har varit.

Bara för en stund, känn in hur detta skulle vara. Förstå att vid en viss tidpunkt i framtiden, inte långt borta nu; kommer du att uppleva denna exakta energi så som du upplever den nu. Men föreställ dig den 100 gånger starkare än vad som är möjligt för dig att visualisera eller föreställa dig. Det kommer att vara långt bortom vad din vildaste fantasi kan uppleva här.

Tillåt er nu att sakta strömma tillbaka, hitta tillbaka till din fysiska kropp. Gå tillbaka och återkalla känslan av kärlek du hade, om än för en stund, återkalla den till ditt medvetande. Du kommer att känna och minnas hur det var.

Förstå att du är i den stunden, den tiden, den platsen där allt kommer samman, allt kommer samman till att stå stilla. Du kommer att känna dessa energier; du kommer att märka dessa energier genom att de förenar sig med dig och med hela mänskligheten. Ni står på kanten nu. Ni befinner er på avgrundens brant i tiden så som ni har väntat på så väldigt länge. Allt det du hört om, som du har förstått, förberett dig för står i begrepp att uppenbaras.

Såsom du hört så många gånger förut, det finns inget som stoppar det nu. Inget kan hindra detta. Det finns bara energierna; det finns bara medvetenheten som infinner sig på Jorden, som kommer inom dig. Det är alltid så, så inom så utom.

Du är dessa känslor nu. Du kommer att känna dessa känslor mer och mer genom att vågen fortsätter bryta igenom. Vågen som började för några få månader sedan. Flera vågor och vågen som kom över den senaste Julhögtiden. Den vågen fortsätter nu och det kommer en till. Det kommer följa fler efter det. Fler energier av medvetenhet, vågor som kommer till planeten.

Den kommer att slå över varje individ på planeten. Varje individ kommer att uppleva den när den kommer. De kommer att känna den på den nivå de befinner sig, vid den tidpunkten. Oavsett vilken medvetenhet de än känner vid denna tidpunkt kommer denna att multipliceras av medvetenheten i vågen. Så du kommer att känna den, förstå den och uppleva den, förstå att detta är stunden som det talats om. Detta är den tid, de frekvenser som åsyftats som du rör dig in i nu.

Det finns inget som stoppar detta. Det finns inget som hindrar de tillkännagivanden som kommer. Det finns inget som stoppar NESARA, den Nya Republiken, av den globala valutaomvärderingen. Detta kommer fortfarande att hända. Allt detta är en del av den medvetenhet som ni har skapat på planeten. Förstå att ni är planetens medvetande. Du och massmedvetenheten och Gaia är ett. Ni är ett med hela solsystemet, med hela galaxen och ja, även med själva Universum. Ni är alla ett med alla och allt som finns.

Så förstå detta. Förstå att du som människa, ni som har Adam Kadmon arketypen, skapades för att vara här och har skapat er själva för att vara här. Ni är i den stunden och i den tiden nu som för samman hela detta program. Att sammanföra allt det som talats om, allt som åsyftats, som förutsagts av många tidigare generationer före er. Ni är kulmineringen av det nu.

När den Violetta Flamman fortsätter att röra sig över planeten, när var och en av dessa vågor av energi kommer och den Violetta Flamman omfamnar alla, förstå att ni är de som skapar detta inom er skapande process, som materialiserar detta som framkallar detta. Det för allt ni är och allt ni förstår samman.

Det är dags nu, mina bröder och systrar, det är tid för tillit. Det är tid för att känna tillit till er själva och det är tid att lita på varandra. Det är tid att lita på Jordens energier, både underifrån och ovanifrån. Det är tid att lita på allt. Detta är stunden att framkalla allt detta. På grund av din tillit, din tro på skapandeprocessen framkallar ni detta.

Allt som berättats om kommer att förverkligas, kommer att prioriteras.

Jag Är Saint Germain. All min frid och kärlek är med er. Jag överlämnar nu detta till ”Sananda” som har ganska speciellt meddelande till er.

Upp till toppen
Annons: