Annons:
Etikettmorgondagen
Läst 1028 ggr
[Hukanson]
2016-01-25 12:10

Tro på Framtiden

Framtiden…för varje dag kommer den närmare…finns det någon grund för att älska den? Vad kan man tro och hoppas på för framtiden? Eller har vi redan lagt en grund som obevekligt för oss vidare på en resa att bygga den materiella civilisation som förverkligar alla våra drömmar om att få fullständig kontroll över vår miljö? Den här videon vill väcka oss till insikt om att vi nu har nått en nivå där vi kliver in i en kapacitet att bygga sci-fi samhället som en normal vardag…begynnande med 5G tekniken!

Annons:
[Lummer]
2016-01-25 13:23
#1

Och jag som trodde 5g var till för att steka våra hjärnor fullständigt. …

[Hukanson]
2016-01-25 16:13
#2

Ovanstående är väl ett exempel på en negativ attityd …och det sägs ibland att det har spridits en allmän negativitet i det svenska samhället där alla är emot allting hela tiden för att på så sätt få utrymme att vara för något på egen hand…ett sätt att få livsutrymme med något personligt positivt vad det vara månde…Kan det stämma för din uppfattning?

[Lummer]
2016-01-25 16:59
#3

Haha😂 Ja idag är jag negativ men av medicinska skäl. Nej jag tror faktiskt inte att denna strålning som hela tiden far runt omkring oss är särdeles nyttig. Varesig för människa eller djur. Inte tror jag heller att det underlättar personlig utveckling . Observera alla tror här. Jag vet inte. Men har man ingen tro vad har man då?🌻😉

Upp till toppen
Annons: