Annons:
Etikettinspiration
Läst 1715 ggr
[Kathja]1
4/9/15, 6:46 PM

Medvetenhet

Hur har jag det idag? Hur är min relation till Gud? Till andra? Har jag någonting att vara tacksam över? Då tackar jag. Är det någonting jag inte är nöjd med? Då ber jag om förlåtelse.

Hur har du det med din medvetenhet idag?

Annons:
Barnatro
4/11/15, 9:01 AM
#1

Jag försöker att vara medveten i allt jag gör, det går kanske inte alltid lika bra, men intentionen är där i alla fall. Att göra det jag gör med hjärtat och av kärlek till mig själv, till livet och till dem jag möter.

[Kathja]1
4/11/15, 9:12 AM
#2

Härligt! Jag försöker också att vara medveten i det jag gör, följa min inre röst av kärlek, visa tillit och acceptens till livet.

Camillhe
4/15/15, 8:00 PM
#3

Är det ngn slags new age grej att ha dubbelnick och prata med sig själv?

Verkar lite märkligt men jag sysslar ju inte med new age :D

retep
4/15/15, 8:28 PM
#4

Nej Camillhe…det är inte någon New Age grej utan något som utvecklade mäninniskor gör! Prata med sig själv är något som alla gör, i den inre dialog vi har när vi tänker, fundera och planerar. Kanske har du inte tänkt över din egen inre dialog, eller om hur medveten du är om den?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

white lady
4/15/15, 8:36 PM
#5

2  Så sant Kathja  borde fler göra ❤️

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

retep
4/15/15, 9:29 PM
#6

Brukar på sin höjd se 2,3 kanske 4 likes, bra inlägg! Kan undra vilka 7 personer som tycker #3 är så bra och varför?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
4/15/15, 9:54 PM
#7

#3 Och ändå är du här och tassar runt?! Du tror inte att du ska ta skada på något sätt? 😉

retep
4/16/15, 8:21 AM
#8

Tycks vara 9 skeptiker nu som tassar runt här!

Synd att ni inte ställer frågor, för en dialog och öppnar er för nya svar och möjligheter.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
4/16/15, 9:01 AM
#9

De är nog nöjda med sin tro retep.

Upp till toppen
Annons: