Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Ursprungets Skapare Allmänt Fader Gud Sananda Samtal med Gud Ärkeängel Mikael (Michael) Änglarna S:t Germain Uppstigna Mästare Bön ACIM Morgondagen Gårdagens Gud LAGARNA Ljusmission A J Miller The New Message Sanat Kumara Gautama Sarah Martinus Sheldan Nidle Neale Donald Walsh Ashtar Kanaliseringar (svenska) Channelings in english Magenta Pixie Bashar Religioner Profeter och profetsior Reincarnated Mormon Andliga artiklar - religionstexter Livsfrågor Mike Quinsey Linda Dillon Abraham (Hicks) Caroline Myss Susie Beiler Tina Spalding Micheila Sheldan Pamela Aaralyn Andrea Foulkes Dagens Websajt tips Jamie Butler - the Lighter Side Alison Ailfinn Allan Elisa Medhus Doreen Virtue Hucolo Channeling Community Kryon Maria Piotrovskaja Inspiration Min Berättelse Citat Bok och länk-tips Övningar Off Topic IFokus info Köpbart
Inspiration

Medvetenhet

2015-04-09 18:46 #0 av: [Kathja]1

Hur har jag det idag? Hur är min relation till Gud? Till andra? Har jag någonting att vara tacksam över? Då tackar jag. Är det någonting jag inte är nöjd med? Då ber jag om förlåtelse.

Hur har du det med din medvetenhet idag?

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2015-04-11 09:01 #1 av: Barnatro

Jag försöker att vara medveten i allt jag gör, det går kanske inte alltid lika bra, men intentionen är där i alla fall. Att göra det jag gör med hjärtat och av kärlek till mig själv, till livet och till dem jag möter.  

Anmäl
2015-04-11 09:12 #2 av: [Kathja]1

Härligt! Jag försöker också att vara medveten i det jag gör, följa min inre röst av kärlek, visa tillit och acceptens till livet. 

Anmäl
2015-04-15 20:00 #3 av: Camillhe

Är det ngn slags new age grej att ha dubbelnick och prata med sig själv?

Verkar lite märkligt men jag sysslar ju inte med new age :D

Anmäl
2015-04-15 20:28 #4 av: retep

Nej Camillhe...det är inte någon New Age grej utan något som utvecklade mäninniskor gör!
Prata med sig själv är något som alla gör, i den inre dialog vi har när vi tänker, fundera och planerar. Kanske har du inte tänkt över din egen inre dialog, eller om hur medveten du är om den?

Anmäl
2015-04-15 20:36 #5 av: white lady

2  Så sant Kathja  borde fler göra Hjärta

Anmäl
2015-04-15 21:29 #6 av: retep

Brukar på sin höjd se 2,3 kanske 4 likes, bra inlägg! Kan undra vilka 7 personer som tycker #3 är så bra och varför?

Anmäl
2015-04-15 21:54 #7 av: [Kathja]1

#3 Och ändå är du här och tassar runt?! Du tror inte att du ska ta skada på något sätt? Skämtar

Anmäl
2015-04-16 08:21 #8 av: retep

Tycks vara 9 skeptiker nu som tassar runt här!

Synd att ni inte ställer frågor, för en dialog och öppnar er för nya svar och möjligheter.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.