Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1131 ggr
[Kathja]1
2014-12-07 13:37

Tack alla fina!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara på detta sätt tacka alla er som har hört av er med glada tillrop och peppande medhåll i dessa stunder av turbulens både här inne och på Jesus iFous. Det är alltid skönt att få höra, trots att jag står trygg i min tro.

Guds frid ❤️

Annons:
Marr
2014-12-07 13:51
#1

Fina Kathja!❤️

Har inte pratat så mycket med dig men du är en fantastisk människa. Har hjärtat på rätta stället och är aldrig dömande. All heder till Dig du medkännande medmänniska!❤️🌺✨

Vet det varit turbulens men har ej följt det och har förresten livstids skrivförbud inne på Jesus iFokus. För jag reagerad hemskt starkt och tog i överkant när man kränkte en iFokusmedlem där. 😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Sabina]
2014-12-07 14:06
#2

Jag har svårt för alla typer av extremism så därför står jag såklart på din sida när det stormar omkring dig på JiF.  ❤️

ollivoll
2014-12-07 14:14
#3

Är inte medlem på JIF men min nyfikenhet över vad som hänt fick mig att besöka sidan. Jag kan inget än att beklaga över hur man kan bli avstängd för att man svarar på någons inlägg i allra högsta grad i all välmening. Verkar snarare som extremisterna inom kristendom inte är till för att trösta. För mig signalerar det mera om hopplöshet än om hopp. Trist.

[Kathja]1
2014-12-07 14:52
#4

Tack fina ni!  🤗

Hur snacket har gått inne på JIF sedan härom dagen har jag ju av förklarliga själ ingen aning om, 🤐Jag vet inte heller varför jag blivit avstäng eller för hur länge eftersom Woodland inte svarar på PM när jag ställde frågan. 🤐

Jag är trots allt tacksam över hur de beter sig inne på JIF då de gjorde så att jag bestämde mig för att starta denna sajten. Jag anser att alla ska följa sina hjärtan och att alla får tro som de anse passar dem, men jag har svårt för domedagspredikan, för skrämseltro där man vill ha de till att Gud bara finns för några få, att vi måste göra rätt saker annars blir vi straffade osv osv.

Därför finns vi här inne som ett komplement, ett kärleksfullt öppet ställe där din TRO är det viktiga, inte vad du tror.

Otroulig
2014-12-08 07:04
#5

Detta har jag ju missat. Är inte inne på JIF så mycket..av förklarliga själ. Fascinerande hur man löser meningskiljaktigheter med att stänga av och utesluta….oj…när jag skrev detta så inser jag att det dom gör på JIF gör regeringen med SD. Verkligen intressant 👍

Den stora skillnaden är ju dock att du går kärlekens och öppenhetens väg ❤️ och det är ju enligt mig den sanna vägen .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-12-08 07:51
#6

Tack fina du! Ja visst är det intressant. Vi lär våra barn att kommunicera, tillåta olikheter och att inte slåss. Men de som styr vårt land beter sig värre än femåringar. Men det visar bara hur viktigt det är att de som kan gå i kärleken gör det. 💞

Annons:
Upp till toppen
Annons: