Annons:
Etikettbön
Läst 1291 ggr
[Kathja]1
3/3/14, 10:50 AM

Gemensam Bön

Jag fick ett infall och tänker att vi ska ha en böne-tråd. En tråd med böneämnen som kommer ifrån er och där vi tillsammans hjälper varandra att be. Så har du något du vill att vi tar upp i Bön så skriv det i tråden. Sedan tänker jag att var och en som vill vara med själv bestämmer hur och när du vill ta in ämnet ifråga i din bönestund. ❤️

_"Och vad ni än ber om i mitt namn, skall jag göra, för att Fadern skall bli förhärligad i Sonen. Om ni ber om något i mitt namn, skall jag göra det." (Joh 14:13)
_

"Om två av er här på jorden kommer överens om att be om något, vad det än är, så skall de få det av min Fader i himlen." (Matt 18:19)

  • Redigerat 4/3/21, 11:59 AM av DesK
Annons:
Älvan
4/17/14, 12:16 AM
#1

Jag önskar att någon vill ta in min son i bönen. Han har just nu svårt att känna kärleken han får och se hur värdefull och unik han är. Jag tror han står i ett vägsjäl och ber hand guide och skyddsängel ge så tydlig hjälp de förmår. Han har unika begåvningar, men klarar inte än av att hantera dem. Jag ber för att han ska fortsätta leva med ett öppet hjärta, men han tvekar just nu. Jag skulle i samma Bön vilja omfamna de tiggare som bara ökar i antal. Jag ber om beskydd och medmänsklighet för dem.

[Kathja]1
4/17/14, 7:45 AM
#2

Jag ber för detta med dig Älvan. ♡

[::Vera::]
6/1/14, 9:18 PM
#3

Kathja

Om du vill be för mig så skulle jag vara innerligt tacksam. Jag ber om förlåtelse. Jag vill förlåta. Mitt hjärta vill inte öppna sig, det är stängt för Gud, andra och mig själv. Gör så ont att jag knappt står ut.

Bara om du vill

Älvan
6/1/14, 9:23 PM
#4

Jag ber för dig Liv.

[Kathja]1
6/1/14, 9:29 PM
#5

Självklart vännen! Vill du så kan jag skicka healing också, i morgon måndag kan jag när som helst. ♡

[::Vera::]
6/1/14, 10:55 PM
#6

Tack fina! Kathja, jag är nog hemma imorgon kväll vid åtta. Tar tacksamt emot så gott jag kan om du vill och har tid.

Annons:
[Kathja]1
6/1/14, 11:08 PM
#7

Då säger vi så. Jag ber för dig och vid åtta så får du gärna sätta/lägga dig så ska jag se vad jag kan göra. ♡

ollivoll
6/7/14, 9:02 AM
#8

Gud, hjälp mig hitta tilliten till mig själv: släppt taget, ta steget, hoppa, och bidra till förändring jag vet jag kan göra, tack Amen

[Kathja]1
6/7/14, 10:34 AM
#9

Jag ber för dig Olli. ♡

gardit
7/20/14, 11:41 AM
#10

Väcker denna tråd till liv

Jag ber om hjälp att hitta nytt jobb/ny försörjning, så att jag kan stänga dörren till det jobb som jag är "färdig med"🎈 Tacksam om någon ville be med mig.

Jag tror att vi är många som ber om hjälp för de tiggare som sitter lite överallt idag.🌺❤️

[Kathja]1
7/20/14, 12:56 PM
#11

Självklart inkluderar jag dig i min Bön. ♡

gardit
7/21/14, 3:33 PM
#12

Tack Kahtja, jag gillar tanken med att be tillsammans, hoppas fler upptäcker denna tråden så kan vi hjälpas åt

Upp till toppen
Annons: