Annons:
Etikettmin-berättelse
Läst 2277 ggr
[Kathja]1
2014-01-04 15:33

Vem jag är - Kathja

Vem är då jag…

Jag är en kvinna mitt i livet. Ursprungligen från Göteborg men sedan ett antal år så bor jag med min familj som nu består av min man och våra tre hundar samt två bonussöner någon mil utanför Ullared i Hallands inlan. Mina tre barn har flyttat ut i världen för att följa sina hjärtan. Jag älskar livet med allt vad det innebär, men så har det inte alltid varit. 

Tanken till denna sidan slog rot i mitt jag. Anledningen till att jag vill göra detta är att jag brinner för att visa människor att allt är ett. Oavsett om du utgår ifrån Bibeln, Koranen eller andra andliga skrifter -om du ser dig själv som Kristen, Andlig eller annat så är allt ett. Allt är samma. Det finns inget rätt eller fel. Det vill jag förmedla. Jag vill visa människor att vi alla är en del av Gud  - att vi alla kan skapa våra liv med hjälp av vår Gudomlighet, om vi bara ser vår storhet och släpper på våra blockeringar och begränsningar. Jag har själv gått en långa vägen till min tro, helt utan att vara någon del i en församling eller liknande – och det var när jag insåg att det jag hade kommit fram till kring Gud och alltings varande hade även andra kommit fram till, och det stod t.o.m om det i Bibeln – som jag började fatta att det kanske var som så att detta var något allmängiltigt.  Jag vill därför inspirera andra att utforska sin Gudomlighet, sin syn på Gud, meningen med livet och hur vi genom våra val skapar oss det livet vi har. 

Jag är inspirerad av livet, mina egna samtal med Gud, med min man, med andra troende människor med olika trosuppfattning, Neal Donald Walsh och ACIM. Jag vill berätta om min väg och vad jag kommer fram till, men ännu mer inspirera dig att hitta din väg och att få vara en del av din livsresa - jag vill höra din berättelse.

Annons:
Upp till toppen
Annons: