Annons:
Etikettallmänt
Läst 997 ggr
[Hukanson]
11/16/16, 2:49 PM

Vårt inre förändras - hänger tron med?

Den allmänna innebörden av Jordens uppstigande i energi och medvetandefrekvens för oss, är att vi förändras i vårt inre, men är långsamma att förändra det yttre….kanske vi till och med finner en viss njutning av att behålla det yttre som det är, det ger en viss trygghet och kanske en säkerhet att både äta kakan men ändå ha den kvar.

Sanat Kumara, en av de Venusianska Ljusgudarna, har guidat oss:

Ni är i en övergångsperiod och vad händer under situationer som denna?
Ni kan bli upprörd, frustrerad och ha en bristande förståelse för vad som händer med er. Det beror på att ni aldrig har upplevt det i den fysiska kroppen, så det blir mycket utmanande för er att kunna fastställa vad som händer. Och det med rätta.
Det värsta ni kan göra mot er själv är att klaga och bli irriterad över att ni inte helt kan acceptera det ni önskar bli. Det drar er energi tillbaka ner i ett djupt lägre tillstånd och det är en utmaning att kunna ta sig ur den erfarenheten. Det kräver stor arbetsamhet.
I stället måste ni förbereda er på att ta emot mer, på en daglig och ögonblick-för-ögonblick-basis. Det fordrar inre styrka och tålamod att göra detta. För att uppnå den högre-dimensionella tankeprocessen ni önskar, måste ni befalla att det ska vara så från en mycket högre rörelsefrekvens.
Vi i Venus, rör oss inom den 7:e dimensionen och bortom. Ni rör er nätt och jämnt ut från den 3:e dimensionen och in i den 4:e. Ert medvetande måste förvärvas i ett högre tillstånd av anpassning, eftersom det krävs stora ansträngningar för att frambringa dessa energier i det materiella. Som med alla nya verktyg, krävs det övning för att låta det vara så.

Vårt ändamål med att skapa en Era av Kärlek på Jorden, är att ni ska bli fria för att kunna leva i er sanning.

Det finns många påhitt och former av begränsningar, programmering och hjärntvätt, som ni och andra dagligen aktivt deltar i. Föreställ er att många människor utvecklat en förmåga av att veta vad som är sant, ser igenom bedrägeri, då skulle sanningen bli en naturlig del av verkligheten vi lever i. Ni har denna förmåga nu; ni har alltid haft den och kommer alltid att ha den, men, de begränsningar och illusioner som ni accepterar och absorberar, säger och visar något annat. Det finns många nivåer av egna begränsningar och begränsningar från andra människor, men det finns vissa begränsningar som jag vill berätta om för själarna med inriktning på andligt uppvaknande.

De uppfattningar inom trossystemen jag vill ta bort eller förändra är:

Falskt: Det enda sättet att växa andligen är genom utmaningar eller att era själar gillar utmaningar eftersom de växer då.

Sant: Ni kan växa andligt genom att sprida kärlek, att ge uttryck av kärlek och kärleksfulla handlingar, detta fyller och när era själar.

Falskt: Andliga själar måste förneka uppfyllelse/fullbordan, rikedom och överflöd eftersom deras syfte är att stå till tjänst , därför är att förneka eller bortse från sina egna behov  att föredra.

Sant: Uppfyllelse/fullbordan, rikedom och överflöd är er gudomliga rätt att ha. Att ha tjänat är värdefullt om det uppfyller och vårdar era själar, dock betyder inte tjänande att ni måste offra er själva. Uppfyllelse/fullbordan är för evigt tillgängligt för er.

Falskt: Det är nödvändigt att stå till tjänst eller att göra något för att få uppleva stöd och kärlek av Skaparen.

Sant: Allt ni behöver göra är att Vara Närvarande i er själva och Skaparen, för att ta emot kärlek och stöd från Skaparen. Att Vara Närvarande betyder att erkänna Skaparens stöd och kärlek som är evigt tillgängligt för er, och allt ni behöver göra är att acceptera och ta emot i överflöd.

Jag är känd som Lord av Expansionen, kontakta mig så stödjer jag er egen expansion: ”Sanat Kumara, jag ber om din energi, kärlek och närvaro för att förstärka, förbättra och väcka min egen vibration, medvetenheten och frekvensen för expansion. Låt mig vara omgiven av din energi av expansion, vägled mig in i kärnan av Skaparens expansion inom min varelse. Här kan jag känna igen mina egna healade och uppvaknande vibrationers expansion, syntetisera/sammanställa dem i hela min varelse och verklighet. Jag vill uppleva expansionen. Tack.’

(För hela kanaliseringen se tråden om Sanat Kumara)

Annons:
[Hukanson]
11/16/16, 2:59 PM
#1

Jag, Ärkeängel Rafael, önskar inkludera lite vägledning för att stötta er under era healing-övergångar:

Fokusera på att hålla en avsikt att lämna över dig till din själ, när din inre och yttre verklighet blir alltför utmanande, förvirrande, smärtsam eller överväldigande. Kalla under dessa tider på mig, Ärkeängel Rafael, för att lösa upp allt motstånd som din personlighet och ego kan hålla fast vid och som leder till en disharmoni med Skaparen och din själ.

Kalla på mina, Ärkeängel Rafaels, energier, för att sporra din varelse med mitt ljus, för att stötta var och en av alla healing-övergångar som du rör dig genom, när din själ och personlighet smälter samman, så att processen ska kunna uppnås med lätthet och perfektion.

Be mig hjälpa till med healing-övergången i mänsklighetens medvetande, att närvaron av Skaparens sanning uppstår på Jorden och att illusionen upplöses.

Påminn dig dagligen om att du blir helad på fler sätt än vad du möjligtvis kan föreställa dig, att detta skapar en större förening med och medvetenhet om din själ och att det uppmuntrar till att ett nytt perspektiv föds.

Upprepa dagligen: ’Jag är ett med min själ, en fullständig integration med min själ har nu blivit manifesterad med lätthet och perfektion’.

’Mina tankar, emotioner, fysiska varelse och fullständiga manifestering har nu helt och hållet syntetiserats med min själ, min själs närvaro är nu klarare inom min varelse.’

’Jag är nu en mer fullständig integration och manifestering av min själs renaste vibration.’

Jag vandrar med er genom varje ögonblick av er healing-övergång.

Ärkeängel Rafael.

http://www.st-germain.se/arkeangel-rafael-via-natalie-glasson-28-oktober-2016/

Upp till toppen
Annons: