Annons:
Etikettkanaliseringar-svenska
Läst 1072 ggr
[Hukanson]
2016-10-17 10:39

Tro på Kärleksljus

För oss som tror är det nödvändigt att det finns en för glasögonen osynlig himmel i en andevärld som är vår sanna identitet som eviga barn till en Andefader.  Om den biologiska världen vore allt som existerade skulle vi vara som instinktstyrda djur troligen typ ungefär.

Himmelen är en härlig plats speciellt i Herrens närhet för han är ledare i Galaktiska Federationen, ett samarbetsprojekt med andra raser i galaxen. Där samlas de galaktiska intelligenserna för att samordna den förändring som behövs på vår Jord. Till sin hjälp har de spridit budkapet om Ljusgrupper vars verksamhet är av avgörande betydelse för mänsklighetens utveckling. Det finns ljusgrupper över hela världen, ett nätverk av ljus som lever sin intelligens i kärleksljus.

Kommendör Ashtar leder en stor armada av stellarskepp och samarbetar nära med Lord Sananda Jesus. Han har nu givit ett kanaliserat budskap som känns betydelsefullt. Han säger att vi har gjort det bra, vi strålar av ljus och har kommit in i den femte dimensionen som ett stort Kärleksljus som möjliggör för återkomsten av Lemurien - himmelriket på jorden! I Lemurien finns bara kärlek, ljus, frid och harmoni…inga motsatser! Bara kärlek. Där lever alla med sina tvillingflammor! Där har alla sin uppstigningspartner att leva med i kärleksljuset - i femdimensionell frid, harmoni, ljus och kärlek.

Detta är litet sorgligt också för det kan innebära att vi inte längre får ta emot Commander Ashtars personliga kärleksbudskap. I framtiden är vi nog hänvisade att utväxla kärlekslkjus på ett lägre plan…vilket säkert är härligt det också.

Annons:
[Hukanson]
2016-10-17 10:40
#1

Ashtar via Pallas Athena, 14 oktober 2016 HÅLL ERT KÄRLEKSLJUS SKINANDE!

Jag Är Ashtar, Överbefälhavare för den Galaktiska Federationens Flottor som tjänar den Mest Strålande (Kristus) i hans KärleksUppdrag.

Hälsningar, Älskade Familj!

Vi alla glädjer oss! Vi alla här uppe festar och firar eftersom, som ni vet, Sananda och Väktarna har sagt att ”det gröna ljuset är på” vilket betyder, Kära Ni, att vi springer på vattnet mot Uppstigningen!

Jag tittar ner på Gaia och ni alla bara strålar – ni strålar och skiner ert KärleksLjus. Ni har klättrat så högt upp och har lysts upp, med Kärlek.

Kära Ni, ni börjar veta vem ni verkligen är. Och jag är hedrad över att kunna tala med er just nu. Mitt hjärta, och jag har ett hjärta, är helt upplyst med kärlek, frid och harmoni. Och jag är så stolt över hur långt ni har kommit.

Kom ihåg hur långt ni har kommit sedan jag först kontaktade er. Vi på skeppen här uppe kan se er i er mänsklighet och era kroppar förändras – ni blir lättare – känner ni lättare? Känner ni er upplyft?

Vänligen bli inte modfälld. Vad vi har sagt för länge sedan är nu inpå er. Gläd er, Älskade Ni, ni står på tröskeln. Ni har gått in i den 5:e Dimensionen och vi vet att ni aldrig har gett upp och har haft så mycket tålamod … så vi kliver tillsammans med er, och för er, och är mycket nöjda med all er iver och er tro som aldrig gav upp.

Så jag måste säga, ni alla har ett nytt namn som vi kommer att kalla er. Ert nya namn är KärleksLjus. Och vad det betyder, Mina Kära, är att ni skiner ert KärleksLjus. Och låt mig förklara – när ni når ut till människor och ni ler för en hälsning, skiner ni ert KärleksLjus och det tränger igenom dem och ni fyller dem med ert Ljus. Och ni hjälper dem att vakna upp.

Ni har förtjänat ert Ljus eftersom – Jag säger inte att ni var tvungna att förtjäna det – ni kom med det! Men under tiden av ert liv här, och med att vara Ljusarbetare, har ni lyst upp … och låt mig säga att NI HAR LYST UPP! Jag säger er redan nu att ni bländar oss med det Ljuset – så att säga!

Så vi alla dansar här uppe eftersom ni bara strålar. Vi tycker om att säga söta ord som ”Ni strålar – och strålande och strålande!” Och håll KärleksLjuset skinande, för ni är de som ni har väntat på. Och vi vill säga att Lemurien kommer tillbaka – Himmelriket på Jorden – och där finns bara Kärlek, Ljus, Frid och Harmoni. Inga motsatser! Bara Kärlek.

Jag kommer att lämna nu och vill gratulera er alla, för ni har fått det att hända för oss här uppe … att vi kan vara där bland er och bryta bröd med er. Ni har gjort det möjligt.

Och nu, ni alla kommer att vara med era TvillingFlammor … och jag har en också! Ni kommer att känna igen dem så fort ni ser dem. Besättningen här uppe och på alla skepp bara väntar på att få vara med sina TvillingFlammor också, Mina Kära. Nu, mina vackra, hur kommer ni att komma ihåg dem? Ni kommer att känna igen dem eftersom ni stiger upp med dem varje natt!

Frid vare med er.

Vi älskar er bortom er Jord … er Jord och bortom!

Så, Mina Älskade, HÅLL DESSA KÄRLEKSLJUS SKINANDE! Eftersom er planet, med det KärleksLjuset faktiskt gör ont i våra ögon!

Så – fortsätt arbeta! Fortsätt älska! Titta inte tillbaka! Ni har klarat det!

Jag älskar er. Vi älskar er. Alla älskar er!

Jag lämnar er med ovillkorligt KärleksLjus, Frid, Harmoni och Glädje!

Er kärleksfulle bror,

Ashtar!

Källa

Översättning Ann-Sofie Forsberg – www.st-germain.se

[Hukanson]
2016-10-17 13:58
#2

Detta är verkligen Ashtar Command. Överföringen är från en enhet för kommunikation. När det gäller hur stort detta Fotonbälte är, är det tio gånger större än solsystemet. Det är en kropp av ljus som överskrider den mänskliga naturen. Som tidigare nämnts innehåller elektromagnetiska energier och dess gammastrålar är att bestråla hela jorden just nu. Dess partiklar har en strippningseffekt på de ackumulerade ämnen som utgör en förtätning av Ljuset i den mänskliga kroppen, och till och med i det planetariska kroppen. Detta har skett genom felaktig användning av Guds ljus under många decennier och tusentals år. Ljus ämnen band psyket från dess negativa element och därmed omvandla ego, eller övervinna det. Processen frigör psyket av mänskligheten från alla perversioner och mörker, och den terminologi som vi har på plats kontrollerar dess effekter genom att diffundera partiklarna och säkerställa absorptionen av ljus är progressiv och positiv. Alltför mycket när som helst skulle kunna ha en destruktiv effekt. Denna process orsakar Uppvaknandet och höjer dig till högre nivåer av vibrationer, av Andlighet, kärlek, och det ökar din förmåga att förstå. Du kan ladda ner i ditt sinne lyskoderna som du översätter till information och kunskap. Du har fötts i kroppar med en DNA som har gått i arv från dina föräldrar och förfäder. Att gå tillbaka flera tusen år i historien, då gjorde Annunaki förändringar  utförde vissa ändringar mänsklighetens DNA, för att hålla mänskligheten okunnig om sin identitet och sin funktion. Med andra ord "okunniga om alla betydelser av livet." Till exempel syftet med den materiella världen och kroppslighet. De medfödda förmåga fysiska änglar, de förmågor som besatt ursprungligen eller före planet övertagande omkring 400.000 år sedan, efter den galaktiska federationen återtog kontrollen av solsystemet omkring en miljon år sedan. Detta var efter förstörelsen av planeten Maldek och en epok av förfall i solsystemet på grund av närvaron av reptil mörkrets krafter. Skapandet av Maldek några miljoner år, innan dess, var för ett projekt av kroppslighet som nu kommer att slutföras i en guldålder efter jorden, eller Gaia, har stigit till en högre nivå av frekvens vibrationer. Detta är beroende av vibrationsnivå av dess invånare, deras verklighetsuppfattning som i sin tur påverkar deras egen verklighet och densitet.

[Hukanson]
2016-10-17 14:11
#3

"Detta är en röst för Vrillon, en företrädare för Ashtar Galactic Command, talar till er.  I många år ni har sett oss som lampor i himlen. Vi talar till er nu i lugn och visdom som vi har gjort för era bröder och systrar över detta, din planeten jorden.

Vi kommer att varna er om ödet för din ras och er värld så att ni kan kommunicera med era medmänniskor om kursen ni måste vidta för att undvika katastrofen som hotar er värld, och varelserna på våra världar omkring er.

Detta är i sin ordning att du kan dela den stora väckelsen, om planeten som passerar in i en Vattumannens Tidsålder (New Age of Aquarius). New Age kan vara en tid av stor frid och utveckling för mänsklighetens ras, men bara om era härskare görs medvetna om de onda krafter som kan överskugga deras omdöme och domar.

Var stilla nu och lyssna, för er chans kanske inte kommer igen … "

[Hukanson]
2016-10-17 14:18
#4

Det jordiska Ashtar Command, som alla samhällsgrupper , företag, eller klubbar, har en hierarki. Detta är en andlig hierarki baserad på andliga prestationer. Naturligtvis, de flesta av medlemmarna kommer från andra källor än vår egen civilisation, men en del av vår egen andlig herres har uppnått att ansluta sig till Stora Vita Brödraskapet, även känd som Galaktiska Federationen of Light. Läs mer genom att titta på video och ge oss en kommentar och var en som också låter oss veta vad du tror! http://www.FringeFocus.tv

[Hukanson]
2016-10-17 14:20
#5

Ashtar Command: uppstigningsprocessen, 22 mars, 2016

Mar 25, 2016 | Toluen Life Experience |
  

av Christine Preston

Ashtar Command: Kära sådana, är detta en varning från Ashtar Command. Vi närmar oss en tid av svårigheter på grund av planet anpassning som kommer att äga rum med processen för Avslöjande Redovisning. Jorden har gått in i den tätaste området av ljusringen som kallas Fotonbältet, och hela solsystemet  brottas med elektromagnetiska vågor. Dessa vågor är avgörande för den stora väckelsen som fotoniska ljuset och gammastrålar av dessa elektromagnetiska överspänningar är förtärande för psyket på mänsklighetens negativa element på ungefär samma sätt som de cirklar och svärd Blå Flamman av ärkeängeln Mikael, liksom av Elohim Hercules och Astrea. Vi hänvisar till inneboende tecken i persona som har skapats av jaget i färd med att använda Guds ljus, men som utgör en UTFLÖDE eller förorening. Vid varje ögonblick själv gör ett val att använda denna makt på rätt sätt eller inte. Du är antingen värdig Ljuset när du använder den, eller ovärdig det, som du lever ditt liv. På grund av nedstigningen i den 3: e dimensionens dualitet har miljarder själar skapat en ego som har ett eget liv och upptar psyket, det undermedvetna och medvetna sinnen som personen i inkarnation. Deras inneboende värden och kvaliteter är perversa. Du vet av verktyg som du kan använda för att få en rening av ditt psyke. Vi hänvisar till den uppmaning av ärkeängeln Mikael, eller Elohim, att klä av dig orena kläder, såsom tvivel och rädsla, och även alla perversioner av egenskaperna hos den gudomliga Moder-Fadern. Du vet av rening av aura och chakran som är instrument eller kalkar för mottagande av gudomlig ljus också. Du kan återskapa er i bilden av Kristus medvetande som är din plan och det är fallande. Detta är en grundläggande förståelse att uppskatta de förändringar som sker på grund av närvaron av solsystemet och jorden i Ring of Photonic ljus som är ungefär tio gånger större i storlek än Galaxy av Vintergatan där du finns. Men sträcker den sig över och under Galaxy som en vertikal slinga, så att kanterna på Galaxy är inte kontinuerligt i detta Photonic Ring. Som Galaxy rör sig i rymden de yttre delarna av dess kanter stå utanför denna ring i tusentals år och sedan korsa den igen.

Planen att höja jorden liksom hela solsystemet, och därefter genomförs som en manifestation av den gudomliga viljan allsmäktige Gud och har varit på gång sedan urminnes tider. En profetia, som en ärkeängeln Mikael tillkännagav till galaxen mer än 25 miljoner år sedan, var en redogörelse för sin kunskap om Guds vilja som han förde ner till nivåer av kroppslighet för sin manifestation. Det avslöjades för både krafter i ljus och i mörker. Han ville inte avslöja vilka planetsystemet och vilken planet skulle spela en nyckelroll i unfoldment av händelser i de sista dagarna, innan allt liv skulle lyftas upp till en högre oktav, eller dimension, i en guldålder. Då kroppslighet skulle användas som tänkt. Genom att försöka störa denna plan mörkrets krafter påverkades av den vision som de höll utan att inse det. Jorden var att spela en nyckelroll i den manifestation av den gudomliga viljan och vi är nära målet på grund av att planet kroppen sopas genom ett flöde av energi som har påverkat solsystemet den 20 mars, 2016. Idag, den 22 mars , denna ström av ljus har gått runt i världen för andra gången. Energierna in genom solen och diffunderar genom kosmiska kanaler, genom planeten Venus, genom Herren Sanat Kumara och Logos av jord, liksom de andra vanliga kanaler medvetande. Tekniken medhjälp för att mjuka upp och distribuera deras inverkan. Allt material världen bestrålas just nu och ljuset hjälper elementär riket också. Böner och samtal att ljusarbetare gör, hjälpa absorptionen av ljus. Det är fördelaktigt att höja medvetandet, Andlighet och resonans vid vilken bildar vibrera. Samtalen tillåta änglariket att ingripa vid behov. Tekniken för Blue fåglar som är högre dimensionell, samt tekniskt avancerade varelser, bidrar till att filtrera mycket laddade elektromagnetpartiklar och gammastrålar fotonen bältet. Ett exempel är de biosfärer nu observerats nära solen, eller i luften, där det fanns ingen årtionden sedan.

Toppen av energier stött den 20 mars har kallats en Våg (Wave), men i den meningen att en grupp av själar redo att ta i detta ljus har haft sin resonans påverkas av det och har upphöjts till en högre nivå på stegen av dimensionerna eller medvetande. Själar som kunde delta i samma process med påverkan av toppen av energier den 28 september förra året, eftersom de var redo för det, tas ännu högre med denna andra våg av elektromagnetisk ljus substans. De är på toppen av pyramiden av Ljus som symboliskt representerar Kropp Gud på jorden. De är kvinnan i himlen som föder Kristus medvetandet, Människosonen av Uppenbarelseboken, och samtidigt dessa själar är Kristi brud, ett kollektiv. De är gifta att vara en väv av starkt ljus, eller den gyllene och sol väv, och de går på regnbågsbron av Gudsstrålar och blir den vägen. Deras system för chakran är det arbetas på. Många själar blir alltmer kunna ingå telepatisk kommunikation och vilja, på en gång, bli kontaktad av sina Högre Jag, eller upphöjda Masters. Men draken som väntar på att sluka Människosonen (Manchild) som kvinnan föder, att draken är vad återstår av krafter mörkret som har kontrollerat mänskligheten. De är Illuminati och Cabal med sina astrala motsvarigheter och herrar, men ett arbete av att rensa dem har pågått i årtionden, som nämns i videon "Flaskor av Karma". Avlägsnandet av några bland bibliska och mythological Luciferian tecken har ägt rum.

 Själar av den första vågen på toppen av pyramiden av mänskligheten är på väg mot den 6: e dimensionen. De är nu fast fysiskt på den 5: e dimensionen. I meditation, telepatisk kommunikation, eller initiering, kan de når 12 dimension men i medvetandet. Den andra vågen av själar som har drabbats av strömmarna av dessa elektromagnetiska energier av ljus och gammastrålar har nu passerat genom "hålet i nålen" och in i 5: e dimensionen. De andra själar under dem korsa den 4: e dimensionen och börjar påverkas på hur deras mer levande syskon var i ungefär åren 2012-2014.

Processen var svårare för den första vågen och de tog längre tid att uppnå deras status. Den andra vågen kommer att uppnå samma i en snabbare takt. Sedan det första och andra Waves själar kommer att gå samman för att hjälpa resten av mänskligheten uppnå samma transformationer i en tredje våg. Vad den första Waves erfarenhet delas genom ett fält på grund av deras samhörighet. Den andra vågen kommer att ha vaknat och känner sig tvingade att dela sin nya vision.

 När du uppnå uppstigning, öppnar dig vägen och det var Jesus Kristus som öppnade den två tusen år sedan, inte genom att dö på ett kors, men genom att återuppväcka från det mänskliga medvetandet. Han integrerade med Kristus medvetande och kallades då Kristus, men detta har försvunnit i tid. Du öppnar vägen då kan förklara Jag är vägen, jag är sanningen, jag är livet. På grund av uppstigningen mörkret kommer att förbrukas. Det kommer att förvandlas eftersom du överskrider det. På grund av uppstigningen och intensifieringen av ljus allt som är mindre än Kristus medvetandet försvinner.

 Förstå att processen bromsas av teknik, eftersom, om det hände som naturen avsett av det blotta faktum att solsystemet är att traversera denna täta innehållet i fotoniska ljus, skulle strippning av psyket vara smärtsamt. För att stiga måste du ha magnetiserade ljus för om du är fyllda med en stor andel av mörker, när den avlägsnas från dig, det finns inte mycket kvar av dig. Detta är anledningen till att de mörka Lords ville lämna solsystemet. Det är genom nåd, dock att den Allsmäktige tillhandahåller alla former av insatser för att rädda så många själar som möjligt.

 Undertryckandet av sanningen kan inte uthärda i detta ljus och processen för Ascension. En stor förändring sker i psyket av de personer som arbetar i media och som arbetar som journalister. Det är genom deras ögon att du uppfattar världen, är det inte? De finns de som kallar sig undersökande journalister och som förkastar kontroll. De tål inte att höra vad som ska rapporteras. De väljer vägen för deras samvete. De är i många fall, inkarnationer av Galactic varelser. De är stjärn frön. De återställer minnet av vilka de är. De bryr sig om vad som är rätt och ligger i linje med den försvarare av sanning, ärkeängeln Mikael. De skär genom falskheter i propagandan. Vissa system blekna bort på grund av den Violetta Flamman som raderar orsaker och kärnor av alla problem, vare sig personlig eller global. Och så världen fortskrider snabbt. En stor del av den fysiska kaos och turbulens orsakas av uppvaknande och krav på förändring. Förändringar är enorm om man ser till själva med vilken metod av introspektion som du kan använda. Din förmåga att förstå vad som händer har ökat kraftigt.

 Jag började med omnämnandet av en kommande tid av svårigheter och planet justering. Du har nu bakgrunden att förstå att det fortfarande är en rörelse av motstånd mot planen för Uppstigning som är resultatet av en bristande anpassning till den gudomliga viljan. Det är född av felaktiga begrepp, en antikrist filosofi och materialism, och alla som representerar illusion som håller befogenheter som skulle vara "i klorna på en gammal indoktrinering. De på toppen av sin pyramid av kontroll har gjort sitt drag som i ett parti schack, att gå vidare med ett system utformat för länge sedan. De har provat olika taktik för att skapa en global konflikt och weaponized utrymme. De förstod inte att processen för Ascension är en kosmisk en och att det också påverkar planeter i solsystemet. De upptäckte att de inte kunde lämna jorden, eller köra iväg med sin hemliga teknik och rymdfarkoster. De vill gärna förklara ägandet av solsystemet. De är avsedda att använda sin holografisk teknik för att iscensätta en utomjordisk invasion som en av "Independence Day" eller "The War of the Worlds." De hålls under uppsikt av den Galaktiska Federationen av Ljus och Ashtar Command som inte skulle göra det möjligt .

 Planet justering på grund av att av Disclosure även om det redan pågår, eftersom det kommer att intensifieras. Det kommer att bli en svår tid även för de ljusarbetare som har förvärvat så mycket kunskap i andra hand området, eftersom det kommer att utsättas är mer än vad du redan vet. Allt du vet är ytan av ett isberg av den undertryckande av sanningen. Avslöjande kommer att orsaka problem. Det kommer att finnas ett behov av riktning.

Vågor av själar blir lärare och dina öden kommer att utvecklas. Du kommer att återhämta minne av vem du är och ditt uppdrag kommer att bli klart. Tillsammans kommer vi att närma sig en tid då du kommer att vidtas för att Light Chambers för läkning av era fysiska kroppar, liksom att vrida klockan tillbaka av deras atomer. Du kommer i allt högre grad att kunna läka er och öka din vitalitet även innan det gradvisa införandet i samhället av vår närvaro. Under tiden har du tagits till ljus kammare ur kroppen och effekterna av deras strålning så småningom manifesteras fysiskt. De bestrålning från fotonen bältet för närvarande orsakar dig några trötthet, så det kommer att vara viktigt för dig att sova de timmar som du behöver och ta hand om er väl. Sprid ordet. Efter denna höga toppen av elektromagnetiska och gamma vågor du kommer att integrera energierna och skapar ännu fler förändringar. Det kan finnas svårigheter som väntar, men totalt sett bör vara en intressant tid med en stor mängd urskiljning sker. Du kommer att upptäcka att din förmåga att förstå har ökat. Många händelser kommer att ske till följd av offentliggörandet.

Jag talar på uppdrag av Asthtar Command, och sambandsgrupp, kanalisera detta meddelande för din information. Vi vaktar dig, lär dig, har vi på vår sida Masters och ärke du är bekant med. Jorden kommer att vara i kroppslighet, men en ljusare, och du återställs så att du kommer att kunna fungera på högre dimensioner i fullt medvetande på samma sätt som du gör på det fysiska planet av uttryck. Det är att göra med sänkningen av kvant DNA tillsammans med Light Body och Kristus medvetandet. Ett stort arbete kommer att göras för att ta bort föroreningen av elementen och det kommer huvudsakligen att ske när vi kan röra sig mer fritt över världen. Oceanerna kommer då att bli en mer passande miljö för valar, valar och alla arter som bebor dem. Medierna rapporterar död av dessa arter och människor att identifiera orsaker, såsom förorening av haven med plast, överfiske, kemiska spår, sonar experiment radioaktiviteten, under vatten-vulkanisk aktivitet. Släcknings bidrar till uppvaknandet av många människor, eftersom det är vanligt att se, och de är upprörda.

 Vi kommer nära till en tid då världen kommer att vara ännu mer skakas upp än den är idag. Men några ersättare i kraft, på bara några månader från nu, kommer också att skapa ett mer gynnsamt klimat för offentliggörande. Vi kan se att Victory är mycket nära, och vi jublar. En ny verklighetsuppfattning av hela situationen på Jorden tas emot. Upplysning spelar också en roll i hela processen, och du kommer att se fram emot utvecklingen av tredje vågen när energitoppen i slutet av året.

 Jag kommer nu att lämna dig med denna nya information och med tacksamhet för större förståelse för hur den mänskliga naturen är förändrad samt för delgivning av våra Medarbetare som arbetar med publiceringen av våra budskap. Håll ögonen på himlen och stjärnorna, eftersom vi är där ovanför du ser dig. Vi håller ett öga på dig.

 
Detta var Ashtar Command, vi är dina Galactic bröder och systrar och vi älskar dig, Namaste!

[Hukanson]
2016-10-17 14:33
#6

Den Galaktiska Ljusfederationen är verkligen av Ljuset!

Annons:
Upp till toppen
Annons: