Annons:
Etikettköpbart
Läst 1273 ggr
[Hukanson]
2016-01-08 13:59

Uppvaknandet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta hjälp av de redan Uppvaknade ovh Medvetna i Din process av upptäckande av Dina egna högsta möjligheter! Skynda dig att registrera dig på ett webinar och en kurs som kommer att förändra ditt liv! http://awakeninguniversity.net/awakening-university-extraterrestrial-disclosure-online-summit/

Annons:
[Hukanson]
2016-01-11 19:07
#1

För dig som har svårt att öppna ditt sinne och bejaka en större verklighet som torde vara relativ och bestående av qvanta och stringar - uppmanar jag att se höra lära denna video

mulac
2016-01-13 08:17
#2

Denna video var intressant!

[Hukanson]
2016-02-10 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Medvetenhet pratar alla om när det gäller ljusarbete. Varför det? Vad är medvetenhet och varför är det så viktigt? Människan fungerar normalt så att hon inte kan se något som hon inte tror på. Hon måste först ha en inre tro som möjliggör att något nytt kan infattas i hennes normala attityd till livet i allmänhet. Hon måste kunna omfatta med sin tro att något är sant existerande. För att kunna göra det måste hon normalt diskutera dvs använda språket för att göra sig en bild eller utöka sina teorier om vad som är sant. Det går även att meditera sig till en hjärtekänsla av insikt utan ord men det blir mer känslomässigt men vilket också ingår i vår attitydkomplex. Sedan har vi upplysningen eller bönesvarets intelligens som är den källa till trosbekräftelse som rekommenderas genom tiderna. Här välsignas människan med att snabbt se sanningen och växa i medvetenhet. Kanaliseringarna vi läser är ofta referat från gruppsammankomster som fått besök av heliga andar som genom det talade ordet befäster en medvetenhet i kärlekens tillit i gruppen och vi läser det för att ta del av den medvetenheten vilket kan ställa en del krav på vår vilja att jobba med det eftersom vi inte helt tillhör gruppmedvetandet. Ett exempel på medvetenhets utveckling är min utveckling till att omfatta tanken att människan är ett andebarn som har en köttslig livsupplevelse. Det tog ett tag att se det. Krävde mycket läsa och begrunda. Men förunderligt nog har jag omvänt mig i den tron. Numera är jag av uppfattningen att vi är tredimensionella varelser som har en andlig upplevelse! På den grunden vill jag växa i medvetenhet och söker diskussioner, meditationer och bönesvar för att göra det. Det finns en risk att jag gått från att vara traditionellt kristen till att bli mer judisk…! I detta avseendet alltså. Man får forska vidare och ta reda på det. Kanske någon vill ha en åsikt om det?

Upp till toppen
Annons: