Annons:
Etikettsamtal-med-gud
Läst 1427 ggr
[Hukanson]
7/1/15, 2:01 PM

Lyssna på Samtal med Gud

Dags att bry sig om Gud! Alla är vi små Gudssjälar och det finns ingen annan Väg än vägen Hem. Lyssna på Den Officiella Budbäraren Neale Donald Walsch i en serie av videos!

Annons:
[Hukanson]
7/1/15, 2:06 PM
#1

Bok 2

[Hukanson]
7/1/15, 2:09 PM
#2

Bok 3

Ramiraz
7/21/15, 3:22 AM
#3

Är denna Donald en Gud?

[Hukanson]
7/21/15, 7:21 AM
#4

Det finns många namn på människor som vandrar Guds vägar. Om vi kan acceptera den stora sanningen att Gud verkligen finns som en intelligens som vill oss allt väl och väljer ut människor som får göra ett jobb i offentlighetens ljus för det allmänna högsta …så varför inte ge de personerna äran av att vara Guds barn?

[Mellma 2]
9/29/15, 6:27 PM
#5

De här böckerna är helt fantastiska. Dem borde alla läsa 🙂❤️

Shinken
10/1/15, 8:56 PM
#6

De kallas falska profeter och det finns många. Om ni tror på Gud herren Jehova, och förförs av dessa ljudböcker. Läs Uppenbarelseboken.

Annons:
[Mellma 2]
10/2/15, 2:47 PM
#7

Ja det finns gott om falska profeter nom religionen. Religion = instutition och Andlighet = upplevelse. Andligheten har inga gränser, men det har religionen. Gud vill att vi ska förstå hur obegränsade vi är.

Neal Donald Walsh är lika mycket Gud som jag själv är, och alla andra människor = ) Neal är en fantastisk budbärare som bara har satt ord på och bekräftat det jag känt inom mig sedan jag var liten, som tyvärr religionen har försökt att sudda ut för mig.

Tack Neal!! Love ya = )

Upp till toppen
Annons: