Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1218 ggr
[Kathja]1
2015-04-11 09:09

Vardagsbubbel

Godmorgon på dig! Jag har just avslutat min meditation och kollar nu in vad som har hänt i världen (läs FB och IFokus 😉). Jag fick till mig en låt under meditationen, den ville så inte sluta! Jag trodde jag skulle bli knasig, inte förrän jag lovade att kolla texten så tystnade det i skallen på mig. 

jag står på ett berg och ser det vilda hav ett av dem är jag, igår var jag svag drömde om övertag, glömde bort barnens lag om nåt ska kännas bra, måste det komma från ditt inre jag

jag står på ett berg, ett av haven är du du förlorade färg, spel gick itu du ville till Amsterdam, men du kom aldrig fram orkanen har lagt sej du, stiltjet det behöver du

du bländades av, kärlekens hav du ville ge, av det hon dej gav lika lätt som du blir tänd, lika lätt blir du bränd om nåt ska kännas bra, måste det komma från ditt inre jag

jag står på ett berg, ni bildar ett hav jag står på ett berg, ni skildrar ett hav tillsammans blir vi en stor stark våg, starkare än någon drog sköljer bort ebb och flod, bygger en kraft som är god.

Känner du ingen låten? Nu får jag väl meditera lite på budskapet så jag fattar hinten…

Annons:
[Kathja]1
2015-04-14 09:13
#1

Så var det redan tisdag! 😮Jag tycker att veckorna susar iväg värre nu för tiden än förr, jag läste någon stans att ju mer i den femte dimensionen man är desto snabbare upplever man att tiden går. Det hade visst med att tid inte existerar där på samma sätt som här. Men jag vet inte…

Igår var vi iaf och köpte jord-frö-blommor-buskar till trädgården så idag ska vi plantera. 😃 Jag är ledig till på fredag så det gäller att njuta till fullo av att göra det som känns rätt för nu. Fast det gör jag för det mesta faktiskt.

Jag har anmält mig till en ny utbildning som känns väldigt spännande - till certifierad relations coach. Det känns så rätt!

Vad ska du hitta på idag?

donna128
2015-04-14 12:31
#2

sur är jag,ville ju vara i min trädgård efter jobbet,men det regnar småspik här

[Kathja]1
2015-04-14 13:40
#3

Jag har just kommit in från min. Här regnar det som attan med och mina gummistövlar började läcka in vatten. 😮Men det var gott att vara ute och röja en stund. Har mer att göra men det finns andra dagar till det. Vi har ganska mycket tomt, så man får ta lite i taget. Hellre att det ser lite vildvuxet ut än att det blir stressa av att vara där. Idag planterade jag iaf lavendel, akleja (älskar dem!), flyttade på en julros och satte en ny sort jag inte mins namnet på och som jag inte vet hur den blir. Köpte den var för att den var fin. Så gör jag. 😃

Upp till toppen
Annons: